US Airways begynner PHL-OSL i mai 2009

Status
Not open for further replies.
...og da er reisen ute for salg. Ikke noe knallpriser publisert men det kan jo komme kampanjer.

Et raskt 30 dagers søk ga en t/r pris på 5.332 + servicehonorar i økonomi.
Farebasis - WLE7NY

Rimeligste pris i business t/r NOK 24.255 + servicehonorar.
Farebasis - ZX0NY

...og om noen bryr ser om farecalculation :
OSL US PHL Q163.80 1969.85ZX0NY US OSL Q163.80 1969.85ZX0NY NUC 4267.30 END ROE 5.63239 FARE NOK 24040 XT 113ZN 37YC 47XY 34XA 204US 17AY 30XF PHL4.50

Det er normalt at det bare ligger 'standardpriser' inne i begynnelsen. Kampanjepriser kommer .. bare vent.

AA neste?
Jeg leste nettopp at de er i ferd med å rekonfigurere 18 stk. 757 til "internasjonalt" bruk.

"757 International Aircraft

We are moving forward with reconfiguring 18 Boeing 757 for use on international routes. The reconfiguration includes the installation of new seats, new cabin interiors and updated in-flight entertainment systems throughout the aircraft. The project is slated to begin later this year for completion by the end of 2009.

The 757 Business Class, in a 2-2 seating configuration, will feature 16 next-generation angled lie-flat seats with drop-down armrests, the ability to track forward 10 inches, interlocking tray tables that create one of the largest workspaces in the industry and in-seat entertainment system with audio and video on demand.

The economy cabin, comprised of 166 seats in a 3-3 configuration, will receive a lighter and brighter look including new seats and new sidewalls. In addition, new LCD monitors will replace CRT monitors to enhance in-flight entertainment video viewing and a digital media file server will provide better in-flight video and audio entertainment quality.

Once completed, the 757 international fleet will serve some new trans-Atlantic routes that are in the process of being finalized now. As with each refurbishment, we will keep you apprised of updates along the way and be on the lookout for the routes in Sabre."

Det blir vel litt i lengste laget for en 757..?
Jeg tror BOS eller JFK er mer aktuelle.

Last edited:
Scand. eneste alternativet. De flyr hver lørdag fra OSL, med
A330-200 til LPA. Da kan man velge SunClass/Comfort Class mot tillegg
med 84 cm. benplass foran i kabinen.

Det er da den A330-300 som er stasjonert på OSL, er det ikke??

Naa har AA lenge flydd over atlanteren med 757.

Naar det gjelder komforten paa 757 er det set upen 3+3 som ikke tiltalter meg noe saerlig. Med LH, UA og SK har man 2 setere. 767 er vel kanskje det mest passasjervennlige flyet som finnes med 2+3+2 i oekonomi.

Det er mange grunner til at jeg foretrekker widebody, en av grunnene er at som top tier medlem, jo stoerre sjans har jeg for aa faa en oppgradering jo flere premiumseter som finnes. Paa COs 757 er det 16 seter, UA er det 12.. Sammenlignet med widebodies (utenom KLM) er det 40+ premiumseter.

Det er ogsaa mange flere grunner, men diskusjonen har vi hatt foer..

Men foran gardinen har jeg ingen problem med 757

Nja hvorfor det? Miami er jo AA sin hub i Florida, da også med en rekke andre internasjonale destinasjoner.

Nå tror jeg uansett ikke AA kommer, men ORD har nok større potensiale som hub for nordmenn enn MIA. Dessuten vil en OSL-MIA rute slite med fylle opp foran og man kan heller ikke bruke en 757 på ruten

Har prøvd å sjekke billetter i to dager nå, men får bare følgende melding:
We're sorry, but we were unable to complete your request.
Here's what happened:
This portion of our website is not available at this time.
Here's how to fix it:
Please wait a moment and then try again. If you continue to receive this message, please call our 24-hour Internet Help Desk at 1-800-327-7810 so we can resolve this issue for you.
Reference Code: PDAYBXB44A5R2F55RDNKRM2K (1.0.110040.100001)
Occurred: 10/26/2008 2:42:59 PM
Noen med samme problem?

Det er da den A330-300 som er stasjonert på OSL, er det ikke??

Både og! Som oftest bruker de A333 på "kortrutene" til Kanariøyene
osv, men i vinter skal de bruke kun A332 virker det som.
Sjekket ca. 10-15 avganger OSL-LPA-OSL, og da var det kun
A332 som kom opp - i tillegg til at A321-maskinen går 35 min. etter
på A332-maskinen på lørdagene (kun A321 på onsdag/fredag).
Til Tenerife er det kun A321.

Både og! Som oftest bruker de A333 på "kortrutene" til Kanariøyene
osv, men i vinter skal de bruke kun A332 virker det som.
Sjekket ca. 10-15 avganger OSL-LPA-OSL, og da var det kun
A332 som kom opp - i tillegg til at A321-maskinen går 35 min. etter
på A332-maskinen på lørdagene (kun A321 på onsdag/fredag).
Til Tenerife er det kun A321.

De 3 A333 til Thomas Cook, er leid ut til Garuda fra November til starten på Februar som tidligere år. Derfor de henter inn A332 fra søsterselskapet i England.

Ser at det faktisk er noe billigere å reise med US Airways Oslo-Philadelphia-New York enn bare Oslo-Philadelphia...

Ser at det faktisk er noe billigere å reise med US Airways Oslo-Philadelphia-New York enn bare Oslo-Philadelphia...

Slik er det ofte!
Flere grunner til det, men den viktigste dersom de to markedene er like, er at betalingsvilligheten er større på en non-stop.

Status
Not open for further replies.
Back