United og Continental slås sammen

CO/UA

I går hadde man pda.continental.com, i dag borte men mobile.united.com...

Re: CO/UA

Stadig mer som slås sammen ... 11/11/11 kom og gikk uten av AOC'ene ble slått sammen, så litt forsinkelser er det.

Og i dag er Continental historie ...

CHICAGO, Nov. 30, 2011 /PRNewswire/ -- United Continental Holdings, Inc. (NYSE: UAL) announced today that it received Federal Aviation Administration (FAA) approval for a single operating certificate, marking another significant achievement in the integration of United Airlines and Continental Airlines.

Effective today, air traffic control communications will refer to all United and Continental flights as "United." United and Continental announced their merger in May 2010 and closed the transaction on Oct. 1, 2010.

http://ir.unitedcontinentalholdings...3680&p=irol-newsArticle&ID=1634697&highlight=

Ja, ja har en drøss med CO flighter neste år. Blir litt spennende å se hvor lenge det går før de blir kalt UA ?:rolleyes:

Re: - United og Continental slås sammen

Heisann!

Stor feiring her i San Francisco i gaar for en jobb "well done"...:up:

Det var aapen bar paa Steelhead Brewing Company i Burlingame og jeg tror mer enn halvparten av SFO teknisk var der... :cheers:

Dag

Da skal den siste av United (mainline) sine grå maskiner være i de nye fargene, selvm om deres regionale selskaper har endel grå i igjen, samt mange av de hvite og blå maskinene gjenstår å få "CO-farger"

Helt topp..^_^ logget meg inn og alt kom opp, men manglet poengene fra SIN turen som er på CO siden... Men stoor disclaimer på toppen.

Booket nettopp på UA sidene, men dette er mye bedre, men kanskje fordi man er vant til CO. Datoen er jo 3. mars. Alle har fått klistrelapper til OnePass Elitekortene som viser exp 02. mars...

Ikke heeeelt klar for produksjon .. prøvde å velge meg et par award-flights og både tur og retur gikk samme vei .. ;)

He, he, ca 10 dager igjen, og ingen kort i posten, så hva sier de sure tantene United Club , EWR mandag 5. mars..:colgate:

Jauda, gikk inn på print replacement card, og der var jo vårt Plat allerede med exp. 31.01.2013 , så tantene må da holde fred på EWR... ^_^

Fikk akkurat en mail med link for å sjekke vår status på Mileage Plus..Kræsjet elegant, men Discus har jo allerede gitt Os infoen ovenfor, og takk for det. ;)

Men det virker som de får det i boks til 3. mars, men tviler på om kortene kommer, men har kopiert status og replacement kort til dragene på EWR. To turer via UA i SFO før/etter jul viste bare et smil, scannet BP og alt OK. Ankomst EWR måtte vi vise kort og pass :cry: og kjerringa påminnet oss om expiry..:cry:

Siste chance for å fly m. Continental

CONTINENTAL'S LAST FLIGHT

Continental flight 1267 is scheduled to depart from Phoenix at 11:59 p.m. PST on Friday. It's set to arrive in Cleveland as United 1267 Saturday morning.

The airline will stop using Continental's "CO" code. That means no more Continental Airlines tickets, or flights - even though the Continental name is still painted on some planes.

http://hosted.ap.org/dynamic/storie..._SWITCH?SECTION=HOME&SITE=AP&TEMPLATE=DEFAULT

Ulf

Dessuten stenger CO websiden 01.00 central time i morgen...

Heisann!

Av det jeg har sett saa vil den nye United web siden ligne mere paa CO web siden.

Da faar vi bare krysse fingrene og haape at all informasjon blir lastet over i SHARES i natt og ingen mister noen billetter, poeng eller status.... :8:

Dag

Heisann!

Av det jeg har sett saa vil den nye United web siden ligne mere paa CO web siden.

Da faar vi bare krysse fingrene og haape at all informasjon blir lastet over i SHARES i natt og ingen mister noen billetter, poeng eller status.... :8:

Dag

Tror det går greit om denne Herr Danielsen i Chicago mister litt status - han tar det sikkert med godt humør;)

Er det noen deadline for når OP kontoen må overføres til MP?

Har printed ut siste statement , papir kopi av nye Plat . Skal avgårde pa mandag. Ingen plast her foreløpig

Jeg mottok mitt nye Mileage Plus Card igår. Jeg har kun hatt Continental One Pass til nå. Medlemsnummeret er det samme som før.

Back