United og Continental slås sammen

Re: - United og Continental slås sammen

Egentlig kan en undre på hvilket arbeid det er å fjerne så mye maling det er på et heldekkende fly som et UA-fly ?? :wow:

Joda, det er alvorlig talt mye arbeid, måtte bare komme med en litt sarkastisk kommentar fordi endel av UA's fly med de gamle fargene ser nokså slitne ut! Flyr med dem ofte, så jeg vet.. ;)

Undrer litt på når de blir UA flightnummer .. Tittet på CO jan 2012 og står fortsatt CO...

Det er planlagt 11/11/11 ... de vil nok slå sammen inventory'ene før dette, men enn så lenge opererer de på forskjellige systemer.

Og da blir det Economy Plus® på alle UACO-flyene:
We’re happy to announce that you can continue to enjoy Economy Plus® seating on United Airlines flights worldwide, now and in the future.
...
While Continental aircraft do not currently offer Economy Plus seating, they will be reconfigured to include an Economy Plus section in the future.
http://www.united.com/page/article/0,6867,1314,00.html

Last edited:

Hvordan blir egentlig den "nye" ID-avtalen med selskapet? CO har jo ikke vennebilletter mens det har UA.

Hvordan blir egentlig den "nye" ID-avtalen med selskapet? CO har jo ikke vennebilletter mens det har UA.
Du mener vel i relasjon til SAS? Tipper du får beskjed pr. intranett el.l., er vel neppe noe som kringkastes her.

Man begynner også så smått å bruke litt av hverandres fly .....

http://www.flightglobal.com/article...n-deploying-757s-on-dulles-transatlantic.html

A London-based United-Continental spokesman confirms Continental will operate a 757-200 service from Dulles to Paris Charles de Gaulle starting on 9 June. United Continental currently serves this route with one daily United-operated 777, which the spokesman says will initially continue to operate alongside the new second 757 flight. But he says from 29 September the 777 flight will also be replaced by a Continental-operated 757-200, resulting in two daily 757 frequencies between Dulles and Paris.

Så for første gang en Continental 777 med United-titler i Bangkok i går, så unektelig litt rart ut i mine øyne, går seg vel til :)

Første 747 er nå blitt malt

UA.jpg

Hmm, uvant å se disse gamle UA fuglene med maling, og rene!

Observerte ett par UA 777 og en 757 i ny livery paa IAD paa soendagen. De ser flotte ut.

Første nymalte United 747 er ute

Airliners har bilde av den første Boeing 747-400 i nye farger. Det må jeg si ble godt resultat. Inntil for ikke så lenge siden hadde jeg ikke trodd at vi skulle få se igjen en jumbo i disse fargene igjen. Et velkomment gjensyn!

1872040.jpg

:fly

Back