• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

UA i CO-livery (UA+CO merger)

Discus

Galley Slave
Medlem
new_livery.jpg


Klilde: http://www.unitedcontinentalmerger.com/snapshots#/0
 
Ja, om United-navnet skal beholdes, kan jeg godt leve med det liveryet der ;)
 
Da gjelder det aa forte seg aa faa noen bilder av 787'ene paa Everett foer de bytter logo .. det staar visst et par for tur aa komme ut i friluft naa.
 
Selskapet skal hete United, men skal ha Continental-design? :skep Det både ser og høres helt merkelig ut.
 
Jeg synes dette ble greit, tross alt om jeg ikke er for det som nå skjer... Ang. United sitt fargeskjema, synes jeg det minner mest om lastebil-dekor på 80-tallet... Så jeg håper Co blir det som blir det nye...
Men jeg er jo redd for at det ikke blir så... Det er jo også økonomi oppi dette, å omlakkere færrest mulig fly... Hvis det da ikke går an å leve videre i hvert sitt fargeskjema, som Air France og KLM...

H
 
Dette er jo den offisielle dokumentasjonen, så slik blir det. Synes det var et godt valg - jeg liker heller ikke UA's lastebildekor.

Men det vil selvfølgelig ta litt tid før alle er malt om ...
 
Og som tidligere nevnt her, det er nok en god del UA-fly som trenger et strøk lakk, enten med UA-farger eller CO-farger. Får håpe Dag kan fortsette linja med fly der malingen ikke flasser.
 
Back
Top