• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

UA business LAX 13200 kr

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Fant Ua til lax for 13200 kr i juli. Bookes i P-klasse. Utreise fra Osl via ewr. Selges sikkert tom 5. Juni.
 
Re: Ua business Lax 13200 kr

Sikkert grunnet LH tilbudet...Slutt 6. Juni... Se min tråd lenger nede, "UA følger med i klassen"
 
Re: Ua business Lax 13200 kr

Et bra tilbud! UA sitt produkt er vel hakket over Lufthansa.

Men er det noen som vet hva man kan forvente seg av Biz innad i USA? Er det ikke F som er det egentlig Biz der? Tenker på matservering, komfort osv.
EWR-LAX er jo relativt lang på en halvdårlig reidarklasse.
 
Re: Ua business Lax 13200 kr

Også gunstige tilbudspriser til en del andre destinasjoner, eks. MIA, SFO m.fl.

Men er det noen som vet hva man kan forvente seg av Biz innad i USA? Er det ikke F som er det egentlig Biz der? Tenker på matservering, komfort osv.
EWR-LAX er jo relativt lang på en halvdårlig reidarklasse.

Hvis du gjør et oppslag på united.com ser du at du får sete i F, ja. De har vel stort sett de "gamle" stolene i F (dvs. ikke lay-flat) på 757ene. Servering, ja, hvis det ikke er veldig kort flytur.
 
Re: Ua business Lax 13200 kr

Også gunstige tilbudspriser til en del andre destinasjoner, eks. MIA, SFO m.fl.



Hvis du gjør et oppslag på united.com ser du at du får sete i F, ja. De har vel stort sett de "gamle" stolene i F (dvs. ikke lay-flat) på 757ene. Servering, ja, hvis det ikke er veldig kort flytur.

EWR-LAX er Ex CO materiell, så Lie flat BusinessFirst maskiner på 757, samme som trafikkerer OSL. Men det er langt fra alle flighter som er 757
 
Re: Ua business Lax 13200 kr

EWR-LAX er Ex CO materiell, så Lie flat BusinessFirst maskiner på 757, samme som trafikkerer OSL. Men det er langt fra alle flighter som er 757

Kom opp noe annet på 757-setekartet jeg kikket.på, men det kan jo være på tyttebærtur.
 
Hvordan er UA på oversjøisk Business kontra Lufthansa for dere som er godt vant med dette ;)?
 
United har lie flat seter, Lufthansa har ett fly med Lie flat i business. Bare pass på at du velger en 2 seter hos United når du booker dersom du skal fly 747 eller legacy United 777. De har 4 seter i midten, noe som er komfortabelt, men ikke akseptabelt etter min mening.

Flyr du exCO materiell, finnes det ett knippe fly som har gammel config, de er nesten ferdig så sjansen er liten (gjelder kun 767). De nye CO setene er kanon

Konklusjonen når det gjelder sete, er at United er soleklart best i biz på setefronten

Du har tilgang til akkurat de samme loungene med begge.

Maten ombord er i samme klasse, det samme gjelder vinene. Amenity kitet til United er flunka nytt og er bedre en posen til LH

Jeg ville valgt UA
 
Back
Top