UA 764 på OSL

Martin

Moderator
Medlem
UA 764 på OSL

Et kjapt, enkelt bilde av maskinen som var her i dag. Kommer muligens noen flere senere.

UA764_liten.jpg

(Jeg er også åpen for evt. bildekritikk -positiv som negativ)

Re: UA 764 på OSL

Takk -- jeg fikk USA-abstinenser. Forbinder CO-liveryet så enormt med CO39 -- nå må jeg booke en kjapp tur tror jeg.

Så det betyr at bildet var flott, Martin!

Et deilig bilde av et flott fly! Fikk du eller noen andre bilde av Continental/United, SAS A330 og Thai sammen ved terminalen? Regner med at disse sto ikke så alt for langt fra hverandre.

Et deilig bilde av et flott fly! Fikk du eller noen andre bilde av Continental/United, SAS A330 og Thai sammen ved terminalen? Regner med at disse sto ikke så alt for langt fra hverandre.

Jeg gjorde ikke det. Var kun på plattformen ved SAS-museet, og fikk med meg SAS og CO/UA. SAS var "flaks", da jeg ikke var der før etter at den skulle dra, men den var tydeligvis forsinket.

Det er jo en flott maskin denne 764'eren, og fint bilde av den.
Men jeg kommer ikke utenom at jeg synes det er en halvveisløsning de har liverymessig med UNITED foran og CO halen bak. Kunne de ikke kommet opp med noe bedre? En helt ny livery for eksempel som kunne gi det nye selskapet en bedre image?

BF:cool2

Det er jo en flott maskin denne 764'eren, og fint bilde av den.
Men jeg kommer ikke utenom at jeg synes det er en halvveisløsning de har liverymessig med UNITED foran og CO halen bak. Kunne de ikke kommet opp med noe bedre? En helt ny livery for eksempel som kunne gi det nye selskapet en bedre image?

BF:cool2

Jeg synes Continentals livery er en av de flotteste som finnes. I tillegg liker jeg navnet "Continental Airlines" mye bedre enn "United". Det er en liten trøst at de i det minste beholder CO's nåværende logo.

Forvørig synes jeg dette var et fint bilde :)

Ja, der ble det bekreftet; det var jo det jeg mente jeg så da jeg og guttungen fylte bensin og vaska bil på statoil igår... :)

Utrolig maskin! Det hakke gått mange av dem, men de er skikkelig fine altså :) Takk for et supert bilde i vanskelig flyfotovær!

Flott bilde av flott maskin, jeg har igrunn begynt å like nye UA livery.

Back