Turkish fra Stavanger til våren 2014

Re: Turkish fra SVG til våren 2014

Twin Otter, da du sendte mail til Turkish, la du ved linken til artikkelen fra aftenbladet.no? Da har du ihvertfall noen referanser eller kilder å vise til.

Jeg gjorde ikke det. Men jeg nevnte at det hadde vært en oppsiktsvekkende nyhet i norske medier da jeg skrev mailen. Men tenkte å sende et svar tilbake nå å referere til aktuell link.

Jeg gjorde ikke det. Men jeg nevnte at det hadde vært en oppsiktsvekkende nyhet i norske medier da jeg skrev mailen. Men tenkte å sende et svar tilbake nå å referere til aktuell link.

Alternativet er og å ta kontakt med han representaten fra Turkish Norge for å få et mer ærlig svar.

Alternativet er og å ta kontakt med han representaten fra Turkish Norge for å få et mer ærlig svar.

Alternativt ta kontakt med journalisten i Aftenposten som skrev saken og høre om de kan gjøre en oppfølgingssak?

Jeg veit ikke om dette kan være litt bensin på bålet i spørsmålet om TK kommer til Stavanger. Dette bildet ble hvertfall nettopp postet på Stavanger Lufthavn sin Instagram-konto.

2y5yta9e.jpg

Hørte du noe mer fra dem?

Er nesten komisk med all denne vinglingen, i det ene øyeblikket virker det som om alt er spikret, i det neste er det ingen planer i det hele tatt.

Hørte du noe mer fra dem?

Er nesten komisk med all denne vinglingen, i det ene øyeblikket virker det som om alt er spikret, i det neste er det ingen planer i det hele tatt.

Nei jeg gjorde ikke det. Turkish til Stavanger? Tror det ikke før jeg får se det;)

Re: Turkish fra Stavanger til våren 2014

Fra sommer programmet 2015 har eg hørt de skal begynne, men hukser ikje kor eg har info fra

Når man trodde TK skulle begynne i det vast denne tråden ble startet var det jo sjefen for TK Norge som dereit seg ut, og fikk sikkert litt sjenneri fra sjefen i Tyrkia for overivrig medieprat, for TK sentralt hadde ikke hadd SVG som ny destinasjon ''i det hele tatt''. Så trolig er det nok bare TK sentralt vi kan vente på bekreftelse fra ;)

Lorentzen har ikje peiling ?
Han tar vel feil angående Qatar Cargo også då ?

Nja, han bommet jo på oppstarts dato;)
En fraktrute kjøpt av speditører stiller seg noe anderledes enn en pax rute for å si det mildt!

Lorentzen fremfor noen burde vite å ikke plappre før Turkish har bestemt seg. Turkish har flere planer for Norge S15 og pr DD er ingen ting bekreftet.

Qatar har nå planer om å starte opp 3.nov. At de utsatte det fra 20.okt var det ingen som visste og lufthavnsjefen har viktigere ting å gjøre enn å holde spottere up to date. Avinor på Sola fikk klare signaler om at Turkish hadde planer om å starte opp ruten til IST, men pga. bla annet fasiliteter som de krevde manglet ble det utsatt. Noe som nå virker på ubestemt tid.

Hva slags fasiliteter er det snakk om? Regner med det er noe annet enn lounge.

Back