Dingoflight
Newcomer
Nå er det jo slik at det bor stort sett normale mennesker i Iran med et normalt forhold til Islam og Koranen. På mine turer til Iran har jeg problemer med å ha sett noen i burka i det hele tatt. De går i vestlige klær, hijaben dekker bare halve hodet og en del går også uten hijab i det hele tatt. De fleste er hardt rammet av Vestens blokkader og sanksjoner uten at de har noen skyld i valgene til prestestyret.
Jeg anbefaler alle å reise til Iran på ferie og opplev noe nytt. Bare ikke forvent vestlig luksus pga. vestlige sanksjoner, også er det dessverre stor forskjell på mann og kvinne i samfunnet, mye pga. prestestyret. Blant annet ble jeg alltid overrasket over at det var mannen i paret som alltid svarte på spørsmål
Jeg anbefaler alle å reise til Iran på ferie og opplev noe nytt. Bare ikke forvent vestlig luksus pga. vestlige sanksjoner, også er det dessverre stor forskjell på mann og kvinne i samfunnet, mye pga. prestestyret. Blant annet ble jeg alltid overrasket over at det var mannen i paret som alltid svarte på spørsmål
Last edited: