AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club
Bukker dypt for flott rapport! Veldig morsomt, ledig og litt ironisk morsomt hele veien. Mye gode matbilder. Spesielt ANA og biffen. Synd med ananaskakene, de så imponerede ut. Taiwan frister absolutt!
Måtte du velge? Da jeg reiste fikk jeg begge to! Synd det er magnet i den visittkort-holderen. Ellers hadde vært fin som bankkort-holder![]()
Morsom TR! Der ut som om cateringen til ANA ex-Japan er bedre enn i motsatt retning.
Takk for en kjempe rapport. Jeg liker veldig godt å reise til Asia og ser nå et Taiwan er et reisemål som bør vurderes besøkt, det ser ut til å være et moderne land. Ser at de tilogmed har like avanserte toaletter som i Japan... Hehe
Ser du henviser til Eva air dersom noen har tenkt seg dit på en enkel og rask måte, men jeg har alltid sett på Eva air som et noe rufsete selskap uten at dette er forsøkt eller opplevd.
Uansett, tusen takk for innholdsrik lesing på en søndags ettermiddag.
Hm bookingfingeren klør og jeg har nok US DM poeng. Fin rapport, hoho tenker jeg gjør noe i løpet av morradagen.
Jeg har faktisk ikke åpnet den ennå, men det er vel "scented candle" og ikke parfyme tror jegJa, jeg fikk "bare" én gave. Ender nok som visittkortholder på jobb. Fikk du parfyme i tillegg? Var den for han, hun eller hin?
Si ifra (i god tid) når du skal prøve EVA. Da joiner jeg kanskje på en svipptur.
Slapp de deg inn i F loungen på ICN mellom flightene?
Nesten så jeg ikke behøver å skrive trip-report selv lenger, etter at du har dekket det riktig så bra, hehe!
Fantastisk rapport! Takk for mange bra tips, jeg planlegger en reise til Taiwan i januar, og har billetter med Thai og EVA Air. Har du noen tips til andre steder på øya man bør se? Jeg har sett at den ene siden har en del mer fjell enn den andre, og kunne tenke meg å se litt av landsbygda også. Er Kaohsiung et godt utgangspunkt for dette?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.