Turbulent tur til Taiwan

Bukker dypt for flott rapport! Veldig morsomt, ledig og litt ironisk morsomt hele veien. Mye gode matbilder. Spesielt ANA og biffen. Synd med ananaskakene, de så imponerede ut. Taiwan frister absolutt!

Takk for en kjempe rapport. Jeg liker veldig godt å reise til Asia og ser nå et Taiwan er et reisemål som bør vurderes besøkt, det ser ut til å være et moderne land. Ser at de tilogmed har like avanserte toaletter som i Japan... Hehe
Ser du henviser til Eva air dersom noen har tenkt seg dit på en enkel og rask måte, men jeg har alltid sett på Eva air som et noe rufsete selskap uten at dette er forsøkt eller opplevd.
Uansett, tusen takk for innholdsrik lesing på en søndags ettermiddag.

Tusen takk for kjempehyggelige tilbakemeldinger, alle sammen :) Jeg setter pris på å lese trip reports, så da er det bare rettferdig at jeg også bidrar selv.

Måtte du velge? Da jeg reiste fikk jeg begge to! Synd det er magnet i den visittkort-holderen. Ellers hadde vært fin som bankkort-holder :)

Ja, jeg fikk "bare" én gave. Ender nok som visittkortholder på jobb. Fikk du parfyme i tillegg? Var den for han, hun eller hin?

Morsom TR! Der ut som om cateringen til ANA ex-Japan er bedre enn i motsatt retning.

Ja, jeg har hørt/lest at ikke alle er like fornøyde med maten i ANA F, dessverre.

Takk for en kjempe rapport. Jeg liker veldig godt å reise til Asia og ser nå et Taiwan er et reisemål som bør vurderes besøkt, det ser ut til å være et moderne land. Ser at de tilogmed har like avanserte toaletter som i Japan... Hehe
Ser du henviser til Eva air dersom noen har tenkt seg dit på en enkel og rask måte, men jeg har alltid sett på Eva air som et noe rufsete selskap uten at dette er forsøkt eller opplevd.
Uansett, tusen takk for innholdsrik lesing på en søndags ettermiddag.

På grunn av historiske hendelser så finner du litt av både Japan og Frankrike i Taiwan. Japanske toaletter og franske makroner så store som planeter :lol:

Jeg har inntrykk av at både EVA Air og China Airlines begge har tatt seg kraftig sammen de seneste årene, så jeg ville ikke vært bekymret for å prøve noen av de.

Takk for flott rapport! Ser at EVA air har masse ledige seter i C fra Europa til Taiwan (og tilbake), så skal ikke se bort fra at det blir en aldri så liten test :)

Takk for super rapport, Fly med oss! Har ventet på denne. :) Si ifra (i god tid) når du skal prøve EVA. Da joiner jeg kanskje på en svipptur.

Superfin rapport!
Ser at dine opplevelser med Asiana var ganske lik mine. Jeg reiste samme ruta (FRA-ICN-TPE) dagen før deg (fortsatte til BKK).

Slapp de deg inn i F loungen på ICN mellom flightene?

Nesten så jeg ikke behøver å skrive trip-report selv lenger, etter at du har dekket det riktig så bra, hehe!

BF:cool2

Hm bookingfingeren klør og jeg har nok US DM poeng. Fin rapport, hoho tenker jeg gjør noe i løpet av morradagen.

Takk for super rapport!

Bra at flere får øynene opp for den lille øya utenfor Kina :) Ingen planlagte turer tilbake dit med det første, men det kommer ;)

Herlig, fantastisk rapport!! Spennende med ANA sin hybel. Mulig dette var dråpen som får DM-begeret til å renne over, ryker på ny runde nå :cool: Setter og herved Taiwan på to-do-listen.

Fantastisk rapport! Takk for mange bra tips, jeg planlegger en reise til Taiwan i januar, og har billetter med Thai og EVA Air. Har du noen tips til andre steder på øya man bør se? Jeg har sett at den ene siden har en del mer fjell enn den andre, og kunne tenke meg å se litt av landsbygda også. Er Kaohsiung et godt utgangspunkt for dette?

Meget, meget bra rapport Fly med oss - godt skrevet med flotte bilder i tillegg. Taiwan frister definitivt enda mer nå... :up:

Takk skal du ha...:thumbup

Ja, jeg fikk "bare" én gave. Ender nok som visittkortholder på jobb. Fikk du parfyme i tillegg? Var den for han, hun eller hin?
Jeg har faktisk ikke åpnet den ennå, men det er vel "scented candle" og ikke parfyme tror jeg :P Ikke så nyttig for meg, men kofferten lukter hvertfall godt ;)

Tusen takk for flere tilbakemeldinger :) US Airways og turistnæringen i Taiwan aner ikke hvilken gratisreklame jeg har gitt de ;)

Si ifra (i god tid) når du skal prøve EVA. Da joiner jeg kanskje på en svipptur.

Det er en avtale :)

Slapp de deg inn i F loungen på ICN mellom flightene?

Nesten så jeg ikke behøver å skrive trip-report selv lenger, etter at du har dekket det riktig så bra, hehe!

Jeg prøvde ikke å få tilgang til F-loungen på ICN, tenkte ikke på det. Og nei, du slipper nok ikke unna, TR ønskes og kreves :)

Fantastisk rapport! Takk for mange bra tips, jeg planlegger en reise til Taiwan i januar, og har billetter med Thai og EVA Air. Har du noen tips til andre steder på øya man bør se? Jeg har sett at den ene siden har en del mer fjell enn den andre, og kunne tenke meg å se litt av landsbygda også. Er Kaohsiung et godt utgangspunkt for dette?

Så heldig du er :) Uten at jeg har hatt muligheten til å reise for mye rundt, så har jeg skjønt at Sun Moon Lake helt klart er noe man bør få med seg. Hvis du gjør noen bildesøk på nettet, så ser du hva jeg mener :) Og hvis du fortsatt føler behov for å se mer av landsbygda, så går det an å ta tog opp og ned f.eks. østkysten. Dette er ikke hurtigtog, det er vel snarere snegletog som gir deg muligheten til å se masse natur og små landsbyer. Dette er heller ikke noe jeg har fått gjort, men har hørt at det skal være bra.

Hvis jeg skal gi deg bare ett tips i selve Taipei, så må det være National Palace Museum, hvor du kan se mye av det som tidligere var inne i Forbidden City i Beijing. God tur, vi gleder oss alle til å lese trip report!

Strålende rapport. :up: Taiwan hadde vært verdt ett besøk, tenkt på det da en har skulle vært på de kanter av verden. Men blitt med tanken til nå.

Back