• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Turbulens på KSU

Re: Turbulens på KSU

Noen ble visst litt vel ivrig med å presentere Apollos vinterprogram 13/14 fra KSU.
Ifølge lokalavisa har dette skapt turbulens: http://www.tk.no/nyheter/article6726722.ece

«Basert på et rykte»... Tja. Strengt tatt basert på at turer fra Kristiansund til Gran Canaria var fult bookbare på Apollos nettsider i perioden 19. oktober til 14. april gjennom helgen. Fra Apollos Facebook-sider:

...Beklager, men ved en feil har det ligget reiser fra Kristiansund til Gran Canaria i vårt bookingsystem. Dette er nå fjernet igjen. Nærmeste avreiseplass til Gran Canaria blir Ålesund eller Trondheim...

Du kan kalle det hva du vil Wiggo, men jeg vet ikke med deg - når reiseoperatøren selv legger ut billetter for salg på sine egne nettsider, så tar jeg det gjerne for god fisk. (For øvrig lekent av Tidens Krav å smelle til med dette knallarkivbildet av flyKSU som 17-åring :rolleyes: )

Synd det ikke ble noe av.

Last edited:

Du kan kalle det hva du vil Wiggo, men jeg vet ikke med deg - når reiseoperatøren selv legger ut billetter for salg på sine egne nettsider, så tar jeg det gjerne for god fisk. (For øvrig lekent av Tidens Krav å smelle til med dette knallarkivbildet av flyKSU som 17-åring :rolleyes: )
Det er klønete av Apollo. Ja, jeg er enig med deg, informasjon fra flyselskap/reiseoperatører på deres egne nettsider bør man kunne ta for god fisk.

Synd det ikke ble noe av.
Bra det ikke ble noe av. Heller en annen vinterdestinasjon. Det hadde skapt et bedre totaltilbud for områdene KSU og MOL dekker.

<mod>
Det er ryddet to ganger i tråden. Distriktspolitikk, flyplasslokasjoner og drittaksting kan tas i andre tråder.
</mod>

Back