Trøtt onsdag fra OSL

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Trøtt onsdag fra OSL

Døgnrytmen min syntes det var for dumt å sove bort mer enn en times tid i natt også, så det er en trøtt liten meg som sitter på OSL kantina.

Venter på KL1140 til AMS og derfra videre til Chicago. Har handlet og pakket for en heftig jobbhelg.

9eb71dfeb19f164b6c85735e9ba63b9e.jpg

Tror ikke søvn blir et kjempeissue på AMS-ORD balja.

Sove sove sove. Snakke om å sove.

Jeg liker å sove.

Hadde bra

Re: Trøtt onsdag fra OSL

God morgen fra Bangkok. Den daglige dosen ice Mocha på Amazon nytes nå. Etterpå skal det handles songkran kostyme - fargerik blomstrende skjorte, deretter skal frisøren besøkes for å trimme frisyren ned til behagelige 3mm og på sen eftan blir det «treff» i Soi 13, men håper å få tid til noen lengder i bassenget før det.
Ha en bra onsdag :)

God morgen fra Røros. Snart klar for dagens podkast og youtubing…i dag med noen skikkelig bra fyrer - Ludvig og Solan i Alvdal. Tilbake til Eøros i ettermiddag for en bedre middag med noen kunder fra Oslo. Tror ikke det holder med 12 timer i dag…men sove kan man gjøre når….

God morgen fra L1. 12 dager siden sist, så nå skal det i grunn bli deilig å komme tilbake på kontoret. Logistikken når jeg kommer hjem er som vanlig fintunet til perfeksjon. Ha en fin dag

God morgen fra FBU. Fikk løftet litt skrot i treningssenteret i dag tidlig og det er en like stor overraskelse hver gang at det føles litt godt etterpå. Arbeidsdagen er godt igang og snart blir maraton med kjipe møter før et langt møte på ettermidagen som forhåpentligvis ikke blir like kjipt.

Morn fra kontoret med våte sokker. Slik er livet når den regnbuksen som rekker ned til toppen av støvlene når jeg sitter ikke eksisterer. Burde kanskje vurdere gamasjer?
Det skal jobbes, og så skjer det ikke så fryktelig mye mer spennende enn det egentlig

God morgen fra kontoret.. To av favorittene mine var syke i dag tidlig.. Dragen har sin andre egenmelding(!) fra jobb noen sinne med tydeligvis noe rusk fra bøffeten i Spania og min da verdens mest driftsikre bil (faktisk bedre en Toyota)) faktisk hadde klart å tømme seg for strøm etter to uker hvile. Da ble det ut på Porsche i Bærum og så i den forferdelig køen fra Buskerud/Asker. Usentralt skal det aldri boes - ferdig snakket(a).

God morgen fra Son. Her er dagens første økt allerede unnagjort, men en drøy halvtime badminton. Dette er en sånn gruppetime hvor en bare slår til hverandre og teller antall treff. Nivået er for å si det forsiktig meget variabelt og trimmen en får ut av det er også meget begrenset. I går fikk jeg lagt inn økter mot henholdsvis fysioterapeut og pt og da ble det straks mer trim og mer morro. Vi prøver å få til noe liknende i dag også.

God onsdag fra Oslo. Det jeg trodde bare var litt normal tung i hodet etter nattevaktsjobbing viste seg å være noe mer. For følte meg kald og jævelig, tok en hurtigtest jeg hadde liggende, to streker a gitt. Ikke det at det betyr så mye nå postpandemi, men sendte nå likevel arbeidsgiver en epost om det siden det er litt spesiell plass jeg jobber på. Jeg la meg kl 20 og sov helt til kl 06 nærmest uavbrutt...

Jeg får slappe av i dag tenker jeg, det føles jo ikke så veldig mye verre ut enn en normal forkjølelse.

Tenke seg til at de har Premium bitterballe meny i KLM kantina. Det er så tårene triller på en trøtt sloms fra deltaet.

Det er nesten for godt til å være sant. :)

455beb7cea240b88467c3a86d3c0dea4.jpg

Last edited:

God dag fra Bergen. Sitter og venter på at billettsalget til semifinalen skal åpne om 11 minutter, så etter det er det bare å øve på Bærumsdialekt, slik jeg blender fint inn på tribunen. :)

God dag fra Bergen. Sitter og venter på at billettsalget til semifinalen skal åpne om 11 minutter, så etter det er det bare å øve på Bærumsdialekt, slik jeg blender fint inn på tribunen. :)

Min søster har skjønt poenget. Bursdagsgaven fra henne var billett til semifinalen mot Stabæk. :) Jeg håper jeg kommer meg på kampen. Jeg er fremdeles på opptrening da, men det skjer ikke så mye her på kveldene så da er det nok kurant å dra på kamp om formen er ok.

Spent på om åkeren på nadderud tåler en kamp til. Fikk fatt i på bortetribunen, så det blir kjekt.

Spent på om åkeren på nadderud tåler en kamp til. Fikk fatt i på bortetribunen, så det blir kjekt.

Blir en uke med 15-20 grader før kamp, så det kan gjøre underverker, om Stabæk ønsker å få til en god bane da....

...om Stabæk ønsker å få til en god bane da....

Tror begge lag ønsker seg god bane, men en pottitåker gjør neppe noen forskjell for noen av dem ..

G'morgen .. her har man kommet NESTEN til lunch allerede. Toppen er besøkt, Home Depot også, men nå er det VPN-tunnell til Norge og fjernmaskin i Sverige som gjelder. Paypaltroll skal temmes!

Fikk et irriterende kutt i venstre pekefingerspiss i går. Veldig irriterende. LFT-kapasiteten er redusert kraftig ettersom jeg må bruke en annen finger på venstrehånda ..

Sånn går dagene .....

Tror begge lag ønsker seg god bane, men en pottitåker gjør neppe noen forskjell for noen av dem ..

Jeg satser på at du har rett, men sånn det var i fjor og har vært i vinter, så er det en større ulempe for Brann enn for Stabæk med dårlig underlag, selv om det ikke er en fordel for noen av de. Brann har bare små spillere, så blir kampen tvunget opp i luften, så er Stabæk bedre rustet for det pr. i dag.

Back