Sjukt tidlig tirsdag fra OSL

Hepp fra Laksefjord, mellom Mehamn og Lakselv, nær Ifjord for de som har vært i området. Skal nå kjøres til LKL og fly DAT til TOS med et fly som er eldre enn meg, bygd i 1986. Kanskje siste gang det skjer kommersielt? [emoji38]

Blir andre og siste avgang fra LKL i dag [emoji28]

I can see my (old) house from here! (Bodde omtrent ved den bakerste bilen). Da man var ung og galen .. :)

God morgen! Livet som småvalpspappa er strevsomt ..

Er vi på den tiden kjelleren på Kastanjen var ganske aktivt? Fint område.

God morgen fra trikk nummer 1. Deilig dette kollektiv-konseptet - frisk start på dagen og mange hyggelige folk.

Kjenner godt gårsdagen i bena som ble 16 kilometer i byen med blant annet en duggfrisk ute pils med en ex-nabo fra DXB, venn, kunde eller konkurrent.

Nyt dagen folkens.

Som så mange andre innflytter så sier jeg også trikk…men ser jo at logoen på Majorstuen sier HKB og ikke HKT…så vi har nok tapt fasiten…men hvem bryr seg om fasit og A4-liv?

Som så mange andre innflytter så sier jeg også trikk…men ser jo at logoen på Majorstuen sier HKB og ikke HKT…så vi har nok tapt fasiten…men hvem bryr seg om fasit og A4-liv?
Neste år har familien på morssiden bod 100år i Bærum. På farssiden har familien bodd rundt MajorstuA i over 100år. Det heter trikk og er en forkortelse for elekTRIKK, til forskjell fra de hestedrevne sporvognene. Tbane, eller Tunnelbane er noe de har øst for Stortinget. Dog litt forvirrende mellom Jar og Bekkestua for der går begge trikketyper på samme linje.

Back