• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tror det er lørdag?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra jungelen langs River Kwai. Sitter her med en kaffe og får med meg at det lysner. Får se om vi finner en grotte å inspisere i løpet av dagen også må vel koba og jeg ha en massage i dag også. Ikke stor fare for malaria, men Dengufeber derimot... bra jeg tok med litt myggmiddel i back-up for det hadde de faktisk ikke på hotellet.

IMG_1936.webp

Her vet jeg det er lørdag og starten på over 2 ukers ferie. Starter med en liten biltur til Gøteborg i formiddag…ut å spise godt i en av favorittbyene våre. Ha en herlig start på laaaaangpåsken.

Morn fra Tønsberg. Får etterhvert komme seg opp av sengen og putte litt klær i en koffert, før man etter lunch setter kursen mot Torp, hvor man forhåpentligvis finner et fly til CPH

Morn fra Tananger , straks ut til Flymuseet for lørdagens jobbing. Sesong start i dag også for publikum.
Senere i dag litt pakking og forberedelser til nok en tur østover til Jar der den første del av Påsken skal brukes med familieoverhodet som trenger litt hjelp.
Ha en fin dag og god helg.

Mornings fra Sandnes!

Veldig hyggelig kveld med Flyprat avd. Stavanger i går. Ekstra hyggelig å hilse på noen nye fjes!

I dag var det min tur til å sove lenge. Men jeg tror jeg begynner å bli en voksen mann. For jeg var våken og i gang med dagen klokken halv ni uansett. Vel vel. Planen i dag er litt indretjeneste samt å komme seg ut i finværet før det blir ut på trippeldate med to vennepar i kveld. Kjekt med barnevakt!

God morgen fra Knausen. En lang frokost er over og huevos rancherosen matchet godt til mimosaen. Blandede følelser når familien sendes på fjellet og man skal jobbe og komme seg ajour før det blir bypåske med alle fem fra torsdag. Arving #1 blir hjem så da er det indisk til kvelds.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig start på Påskeferie her også. Ingen planer overhodet i dag utover en tur ut i finværet.

Ha en ekstra best lørdag

God lørdag fra Oslo. Våkna med en jævelig vond nakke som fremdeles er veldig vond flere timer senere. Får ta meg en tur ut. Og til @SudCaravelle kan jeg si at påskefjellet er overdrevent og det er skikkelig chill i byen i påska siden alle har stukket av. Og det er meldt utepilsvær utover i uka

Hei og hå fra SC ... Dårlig med påskefjell og påskemarsipan rundt her. Men pollenen flagrer lystig rundt i vårbrisen.

Ikke så mye på programmet i dag, annet enn at jeg trenger en dusj ...

28. mars 2003 klokken 14.36 kom jeg ut av bagasjekjelleren på SeaTac og så denne deiligheten foran meg. Den kom altfor fort på så jeg klarte ikke få stilt inn kameraet ordentlig. Men fikk mesteparten. :)

P3280008.webp

God tidlig lørdagskveld fra Plaza Premium loungen i Roma. Helt grei tur med AR fra EZE - sov nesten 9 timer. En dusj gjorde susen og nå blir det en negroni og to før bolaget tar oss til OSL om et par timer.

Back