• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trist beskjed.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
Jeg fikk nettopp beskjed om at Willy Jansen, medeier i Luscombe LN-BWL i Kilen, døde idag. Han ble nesten 84 år gammel. Jeg har kjent Willy siden påsken 1964, og han var en av de virkelige veteranene i Kilen Sjøflyklubb.

Last edited:
Trist! Husker godt Willy fra min tid som småunge i Kilen på midten av 60-tallet.

Last edited:
Hvil i fred, kjære Willy. Vi pratet sammen på Kjeller nå sist lørdag og Willy hadde som vanlig sitt gode humør på plass. Vi har mistet en riktig hedersmann!

Helge

Last edited:
Er desseverre utenlands.... Virkelig trist dette, jeg husker Willy fra så langt tilbake jeg kan erindre, både fra Kilen og fra radioverkstedet i byen. Jeg pratet med ham sist på Kjeller for bare noen få uker siden. Med Willy har et av ikonene fra Kilen gått bort......

Jeg er også ute og reiser. :-/

Hvil i fred, Willy. Og takk for at du reddet barne-TV for meg mer enn én gang.

K

Back