TripReport OSL - LHE via CPH

Bra rapport. PK til Oslo bruker normalt bare Business Plus Class og Economy Class. Jeg vet ikke om de fortsatt har slik konfigurasjon, men de har 32" (Pluss) på venstre side og 31" på høyre på en del av 772ER.

Super rapport, dette er vel første rapport fra PIA såvel som fra Pakistan!

Jeg har skrevet en innenlands-rapport fra Pak med "PIA" den gang det var Scanair. Men det er vel sånn ca 5-6 år siden. Har fløyet senere og, men kom meg aldri til noen rapport.

Takk for rapporten! Har leitet etter rapporter fra PIA siden jeg forhåpentligvis får en tur med de til ISB til høsten (forutsatt at sikkerhet godkjenner turen). C virker noe stusselig, men alltid spennende å prøve noe nytt!

Og siden du jevnlig drar til Pakistan har du kanskje vært innom ISB - har du gode tips for sightseeing i Islamabad?

Takk for rapporten! Har leitet etter rapporter fra PIA siden jeg forhåpentligvis får en tur med de til ISB til høsten (forutsatt at sikkerhet godkjenner turen). C virker noe stusselig, men alltid spennende å prøve noe nytt!

Og siden du jevnlig drar til Pakistan har du kanskje vært innom ISB - har du gode tips for sightseeing i Islamabad?

Dman-E-Koh, Saidpur Village, F-9 Fatimah Jinnah Park, Parliament/Supreme Court. Shakarparian, Pirsohawa, Rawal Lake, Faisal Mosque og mye mer!

Back