Triple poeng hos Club Carlson

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Heisann!

Fikk akkurat en nyttårsmail fra CC, og når du følger linken i den kommer du til en velkomstside der du kan registrere deg for å få triple bonuspoeng på alle overnattinger, mat og drikke frem de neste mnd.

Man MÅ registrere seg for å få dette ser jeg, men med noen få overnattinger strømmer poengene og gratisnettene på.. :)

Og med nytt Gold Elite-kort (takk til forumtipset om det) så blir det noen hyggelige reiser fremover.

[samt bestiller ei overnatting mellom 15.mai og 15.juli.

Tror ikke du må bestille en overnatting, det står at man må "fullføre et kvalifiserende ennatts opphold". Uansett en veldig bra deal dette - når ble dette lagt ut?

Tror ikke du må bestille en overnatting, det står at man må "fullføre et kvalifiserende ennatts opphold". Uansett en veldig bra deal dette - når ble dette lagt ut?

Ja, det stemmer nok.

Usikker, men eg fekk mail om det kl 18.50 iallefall, så eg tipper det er relativt ferskt.

Ble lagt ut klokken 0700 norsk tid i dag.
Både kona og jeg er med.....

Er det flere som sliter med å skrive inn sitt nr og epost i feltene? Når jeg har skrevet inn i den første, forsvinner tallene så fort jeg trykker i den neste ruten.. Arrghh...

Er det flere som sliter med å skrive inn sitt nr og epost i feltene? Når jeg har skrevet inn i den første, forsvinner tallene så fort jeg trykker i den neste ruten.. Arrghh...

På meg stod det "number or e-mail". Eg prøvde først e-mail, men det funket ikkje (den meinte at eg ikkje hatt registert e-mail der :p) Då prøvde eg å skrive inn berre reg.nummeret, og vips så gjekk det i orden!

Park Inn vil "bare" gi 44.000 poeng. Så nesten 100K.....

Men med de vanlige poengene på de to oppholdene bør man jo lett bikke 100K. Det er jo 4K bare for online booking for Gold, og da skal rommene være billig for å ikke gi 2K til. :D

Har et 1kronersopphold i juni på Park inn Gardermoen, etter deres kampanje i fjor. Hadde jo vært gøy hvis dette kvalifiserte til poengene :D

Last edited:
Back