Triple poeng hos Club Carlson

Må være nye bookinger desverre. Country inn har samme kampanje nå med 44000 poeng.
Ifølge Flyertalk har Carlson nå postet på Facebook at reservasjoner før kampanjen også vil telle med, så gratulerer til alle med rom til 1 krone.

Har registrert meg for begge promoene, så nå blir det en natt på Radisson Blu Park Hotel Oslo, og en natt på Park Inn Copenhagen :)

Jeg fikk kreditert 50.000 poeng (i tillegg til ordinær opptjening) etter et opphold på Radisson i London i helgen:

05.jun.2012 Earn Radisson - London , GB Points|Radisson Big Night Giveaway 50,000 Point Bonus 50 000

F & F gir ingenting, hverken vanlige poeng eller kampanjepoeng, det står også tydelig i betingelsene for denne raten.

Testet koden på noen random datoer i London til høsten. Fikk kun opp 3 hoteller av samtlige clubcarlson har tilgjengelig for London. Resterende var not available på den koden. Samtlige av hotellene var også airport hoteller. Ikke spes bra med andre ord :)

Opphold i BKK gjennomført og 53569 poeng kom inn etter 3 dager. Bra med poeng for en natt til 430 kroner. Ble også oppgradert til Business Class rom.

Er ganske grønn i Club Carlson.. Men hvordan kan jeg se om en allerede bestilling kvalifiserer til kampanjene, feks Big Night Giveaway?

Fikk 54578 poeng på konto etter 1 natt på Radisson :D Nå gjenstår bare en natt på et Park Inn-hotell, så blir det en liten reward-booking i Paris eller London, tenker jeg.

Kun få dager etter opphold på "Park Inn by Radisson:
Stockholm Hammarby Sjöstad", tikket ekstrapoengene
fra "Big Night Giveaway inn". I tillegg til de ca. 5000 poengene
for selve hotelloppholdet, kom 44.000 poeng samtidig. Så gjenstår
bare oppholdet på Radisson Blu: Waterfront Hotel i St.holm i juli,
for å få de resterende 50.000 ekstra.

Akkurat tilbake fra Radisson Blu Royal i Stavanger nå. Ble oppgradert til business floor og fikk gratis paytv samt frokost på rommet. Små slitne rom og hotell, men alt i alt greit fornøyd :) Bra sum med poeng ble det også.

Booket i Bergen på tirsdag, så er innenfor dato med liten margin. Får man ordinære poeng i tillegg til big Night give away? Får man gull fordeler første gang, før poengene for kampanjen er tikket inn på konto?

Booket i Bergen på tirsdag, så er innenfor dato med liten margin. Får man ordinære poeng i tillegg til big Night give away? Får man gull fordeler første gang, før poengene for kampanjen er tikket inn på konto?

Du får ikke noe gullfordeler av dette tilbudet. Skal du ha gull må du bo 35 netter, ha aksjer, statusmatche eller ha riktig Amex.

50000 poeng er i tillegg til normale poeng.

Back