Treff i Trondheim 4 april

Re: Treff i Trondheim 6 april

Pooookker...noe mulighet til at dette kan flyttes til 13/4 ??? Dukker opp ting hele tiden..... :cry:

Kan er antagelig i Oslo den 13., så det vil nok være en dårlig dag for meg :(

Om da ikke Frode protesterer høylytt så kan det se om som om en fremskynding til 4. er aktuelt.

Om da ikke Frode protesterer høylytt så kan det se om som om en fremskynding til 4. er aktuelt.

4. passer dårlig for meg... Se forøvrig poll. Det ser ikke ut til at alle kan delta :cry:

4. passer dårlig for meg... Se forøvrig poll. Det ser ikke ut til at alle kan delta :cry:

Ser det. 4. eller 13. ser ut til å bli det som passer best (dog ikke for alle). FHU får avgjøre!

Takk for den ja..... ;) Har satt opp noen datoer. Cedlind får ta sjefsavgjørelsen... :colgate:

Fikk mail om at en "aagefs" hadde avgitt svar i 'doodlen', og samtidig får jeg mail om at alle andre, inkludert meg, har sletta sine bidrag. Mistenker at det er en feil fra Doodle sin side.

Om ingen protesterer høylytt, så legger jeg herved inn veto på Mandag 4. April.

Da ramler LTH desverre av lasset, men vi kan jo tenke på ett nytt treff ~2 mnd frem i tid.

Skulle ikke være nødvendig med reservering på en mandagskveld, så da blir det Café Løkka.
For de som evnt ikke kjenner til stedet, så er det gamle Ørens Kro og her er ett kart

Back