Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Re: Tre Ryanair-fly sendte nødmelding på samme dag
Det går ikke på deg personlig eller forumdeltaker, men jeg er generelt ikke helt ukritisk til alle kilder som er på innsiden og er avhengig av at selskapet som betaler de lønn har tillit hos kundene.
Jeg er ikke skeptisk til folk som forteller ting meg personlig, men ting som blir opplyst av ukjente på et åpent diskusjonsforum velger jeg å se på med kildekritikk.
Jeg tror du tolker for mye her nå. Fakta fra innsiden blir alltid satt pris på, så får det være opp til hver og en om hva man tar som god fisk og ikke. Og nei, jeg har ingen grunn til å mistro det 73H skriver, jeg bare konstaterer for meg selv hvor denne informasjonen kommer fra.
Beklager OT, jeg velger å ikke kommentere denne saken fordi jeg ikke vet noe som helst om den, men på generelt grunnlag synes jeg at kapteinen skal ha den fulle og hele rett til å velge hvor mye drivstoff som skal være med, uten at det setter i gang en papirmølle eller kan føre til reaksjoner.
Siden jeg i denne sammenheng ikke regner meg som uavhengig, men i høyeste grad uhildet føler jeg meg truffet...
Hvordan kan du mene at fakta som ikke kommer fra innsiden er best? Hvordan kan f.eks. en som ikke har kjennskap til prosedyrer, regler og konsekvenser gi den beste fakta?![]()
Det går ikke på deg personlig eller forumdeltaker, men jeg er generelt ikke helt ukritisk til alle kilder som er på innsiden og er avhengig av at selskapet som betaler de lønn har tillit hos kundene.
Jeg er ikke skeptisk til folk som forteller ting meg personlig, men ting som blir opplyst av ukjente på et åpent diskusjonsforum velger jeg å se på med kildekritikk.
Der er jo opp til enhver hvor lidenskapelig deres hat mot Ryanair og lignende skal være (og det er enhver sin rett), men å trekke det som er skrevet av noen som faktisk opererer for dem til å bli usannheter er vel å dra det litt langt (om jeg tolker det som er skrevet korrekt)![]()
Jeg tror du tolker for mye her nå. Fakta fra innsiden blir alltid satt pris på, så får det være opp til hver og en om hva man tar som god fisk og ikke. Og nei, jeg har ingen grunn til å mistro det 73H skriver, jeg bare konstaterer for meg selv hvor denne informasjonen kommer fra.
Beklager OT, jeg velger å ikke kommentere denne saken fordi jeg ikke vet noe som helst om den, men på generelt grunnlag synes jeg at kapteinen skal ha den fulle og hele rett til å velge hvor mye drivstoff som skal være med, uten at det setter i gang en papirmølle eller kan føre til reaksjoner.
Last edited: