• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Transfer Malaga/AGP

737-405

ScanFlyer Gold
Hei kjære flypratere!

Jeg har planlagt å kjøre en "Milage Run" for å sikre gullkortet hos SAS frem til utgangen av mai 2015.
Derfor ser det ut til at turen går frem og tilbake til Malaga/AGP på samme dag.

I denne forbindelse har jeg 50 minutter transfertid på AGP, med landing klokken 18:05 og avgang igjen klokken 18:55. Er det noen her inne som vet om man kommer direkte inn i avgangshallen igjen?
Siden denne reisen er mulig å kjøpe gjennom sas.no, må det vel kunne gå greit?

Håper på tilbakemeldinger :)

Du kommer rett inn i avgangshallen. Så det bør ikke bli noe problem så lenge du er sjekket inn på returen.

A

Hadde vært veldig interessant å høre om dette gikk greit i praksis også, da jeg tenker på noe av det samme. Av samme grunn som deg for øvrig også...;)

Hadde vært veldig interessant å høre om dette gikk greit i praksis også, da jeg tenker på noe av det samme. Av samme grunn som deg for øvrig også...;)

Jeg rapporterer gjerne tilbake til deg. Slik som det ser ut per nå med priser hos SAS, ligger det an til tur lørdag 24.august.
Når har du eventuelt tenkt å reise?

Du kommer rett inn i avgangshallen. Så det bør ikke bli noe problem så lenge du er sjekket inn på returen.

Nesten korrekt. Kommer en med fly fra Norge/EFTA sluses en ned en trapp, gjennom tollen, og så opp igjen i selve avgangshallen igjen. Er vel generelt ingen konsekvent tollsjekk, så du skal være uheldig hvis det tar mer enn 3 minutter å komme seg tilbake til gaten.

Nesten korrekt. Kommer en med fly fra Norge/EFTA sluses en ned en trapp, gjennom tollen, og så opp igjen i selve avgangshallen igjen. Er vel generelt ingen konsekvent tollsjekk, så du skal være uheldig hvis det tar mer enn 3 minutter å komme seg tilbake til gaten.

Har tilgode å treffe på noen tollere der nede :)

Back