SunClass, O.B.C og Granka - 2022

Herlig rapport som alltid…og eksotisk for oss som neppe kommer til å oppleve dette. Tommel opp!

Ikke helt fair, den. Cateringselskapene produserer etter kundens spesifikasjoner. Helt til siste salatblad.

Om du hadde levert den samme «spesifikasjonen» til Gate Gourmet og Statholdergaarden tipper jeg resultatene hadde vært ganske så forskjellige[emoji6]

Hadde kjøttet vært like mørt som sukkerertene og sukkerertene hadde vært like fast i fisken som kjøttpucken så hadde jeg vært en happy camper [emoji13] Se for dere en kjøttbit som er først ihjelstekt, deretter oppbevart i kjøleskap i et par dager for så å få 20 sekunder i mikroen. Også venter man til den har blitt lunken minus før man prøver å spise den. Omtrent sånn kan det vel beskrives [emoji6]

Fikk heldigvis metallbestikk til premium-måltidet. Hadde jeg fått trebestikket som følger med Holiday Meal så hadde kjøttpucken vunnet lett.

Last edited:
Vi kjørte oppgradert måltid mellom Oslo og Granca med Sunclass i fjor. Nedover fikk vi en halvfancy greie som var helt grei, mener det var potetbåter med kylling. De med standard måltid, fikk Svenske kjøttboller, og hørte en som skrøt uhemmet til kabinpersonalet over hvor godt det smakte. På vei oppover kom det en skikkelig eim i kabinen da de startet forberedelser til måltidet. Da fikk vi reker, laks, potetsalat og varm fiskerett. De med standard fikk noe som luktet forferdelig og var en eller annen kjøttrett tragedie. Type Fnategrevling. Så veldig mange som lot være å spise dette.

Kan mao gå begge veier ;)

Ja ja, får se igjen neste sommer, ny destinasjon, men får se hvordan Holiday-meal er hjem fra RHO

Back