Trakdot - finne bagasje på avveie

Re: Trakdot - finne bagasje på avveie

Nå sender den ikke kontinuerlig. Når den har funnet ut at den har landet, så tar den en lur igjen ... Derfor vil den ikke nødvendigvis være på samme sted som 'sist rapportert'. Med tanke på batterilevetid og GSM-kostnad, er dette forståelig. Bluetooth derimot, er 'live' ..

Tidlige bestillere får nå tilbud om 'livstidsabbonoment' for $29.99 ... svært god deal. Sjekk 'add service' om muligheten ligger hos deg om du har kjøpt en Trakdot.

Hei,

kjøpte akkurat min Trakdot hos XXL. Har en Galaxy Note 3 som visstnok skal ha Bluetooth 4.0.. Men når jeg skal pare telefonen med trakdot, så spør den om pinkode, og den har jeg ikke funnet noe sted... Forslag?

Der ligger device id E og 6 siffer, har forsøkt den og med og uten bokstaven :)

Begynner å tro at det er Note 3 som ikke er helt kompatible med dingsen :)

Huff, jobber som IT konsulent og har masse gadgets, men her tror jeg at jeg dummet meg ut.

Vet ikke helt hva som løste problemet, fikk etterhvert paret den vha koden 000000.. Men appen mente fortsatt jeg måtte pare... da så jeg omsider et settings ikon oppe til høyre i appen, hvor det også var paring av bluetooth.. Så når den paringen var kjørt, så ble det kontakt med dingsen :)

Back