Sola har hatt lounge en stund nå. Er Widerøe og KLM som bruker den. Air France har lagt ned ruten.
Mulig det var en rogalandsk helligdag eller noe?
Kim
Var via Sola i dag sammen med en annen EBD, og vi begge ble nesten sjokkert over hvor rolig det var.
Var der mellom 15.00-16.30 og var svært få passasjerer både i innsjekk og security, samt nesten tomt i avgangshallen både på innland og utland.
Mulig det var en rogalandsk helligdag eller noe?
Kim
Endelig! Nå er det nye utlandet på plass på Sola
Hei Vede (og westair)!
Var mandag jeg var innom SVG, bare til info.
Har ikke noe med å være barnslig å gjøre westair, konstaterte bare at det var svært tomt i terminalen når vi var der. Ikke èn eneste i kø i security, veldig få både på utland og innland, og få passasjerer ombord til TRD.
Jeg reiser vanligvis flere dager i uken på flyplasser i Norge og utenlands, og sjelden jeg har opplevd en så "sentral" flyplass være så rolig på en hverdags ettermiddag. Mulig det alltid er så rolig der akkurat på det tidspunktet, det vet jeg lite om. Men å si at det er barnslig er bare tull, har ingen grunn til å kritisere eller nedsnakke SVG på noen måte jeg.
Kim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.