salmon-air ScanFlyer Silver 8 May 2006 #1 Trafikk på Værøy Heliport Ruteflyvning og ambulanseflyvning i skjønn forening. (det skal sies at Sea-kingen tok av 11 min før Abèn men de landet sammtidig i bodø):up: Attachments skagen&værøy 019.jpg 29.7 KB · Views: 62
Trafikk på Værøy Heliport Ruteflyvning og ambulanseflyvning i skjønn forening. (det skal sies at Sea-kingen tok av 11 min før Abèn men de landet sammtidig i bodø):up:
salmon-air ScanFlyer Silver 8 May 2006 #2 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' et til Attachments skagen&værøy 024.jpg 41.1 KB · Views: 63
salmon-air ScanFlyer Silver 8 May 2006 #3 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' siste Attachments skagen&værøy 025.jpg 38.5 KB · Views: 60
wf145 at your service! 8 May 2006 #4 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' Kan ikkkje du ta nokre bilde av terminalbygget på inn og utsida til meg??
Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' Kan ikkkje du ta nokre bilde av terminalbygget på inn og utsida til meg??
salmon-air ScanFlyer Silver 9 May 2006 #5 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' Det skal e få fikset. bilder kommer.
CK ScanFlyer Mile High Club 9 May 2006 #6 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' fine bilder - ikke ofte vi ser "trafikkkork" på Norges eneste heliport med rutetrafikk!
Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' fine bilder - ikke ofte vi ser "trafikkkork" på Norges eneste heliport med rutetrafikk!
salmon-air ScanFlyer Silver 9 May 2006 #7 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' Jeg bruker jo gammelstripa på nordsiden av øya, og tro det eller ei, men jeg har en gan fått "finale as nr 2" fra Bodø ctrl." lol:lol det var en c-172 fra hattfhelldal i pattern
Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' Jeg bruker jo gammelstripa på nordsiden av øya, og tro det eller ei, men jeg har en gan fått "finale as nr 2" fra Bodø ctrl." lol:lol det var en c-172 fra hattfhelldal i pattern
C172 ScanFlyer Gold 9 May 2006 #8 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' HEI Salmon-Air! Vet du hva det koster med en T/R med LN-OLV? Har fantasert om en rundreise med Augusta AB 139.
Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' HEI Salmon-Air! Vet du hva det koster med en T/R med LN-OLV? Har fantasert om en rundreise med Augusta AB 139.
salmon-air ScanFlyer Silver 11 May 2006 #9 Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' bor du i bodø? ta kontakt på mail: josvar@online.no kan sikker ordne en tur. om ikke så er ikke prisen så gal likevel. en tusenlapp ca.
Replying to Topic 'Trafikk på Værøy Heliport' bor du i bodø? ta kontakt på mail: josvar@online.no kan sikker ordne en tur. om ikke så er ikke prisen så gal likevel. en tusenlapp ca.