Martin Moderator Medlem 8 Oct 2009 #2 Boeing 247, UA. Husker ikke hva det het akkurat der, men det var ved Renton et sted.
BSSW Browncoat 8 Oct 2009 #3 B247 stemmer, det står United Air Lines på maskinen... Renton stemmer ikke...
BSSW Browncoat 8 Oct 2009 #5 Det lignet mer på noe ja Klarer du mer? Navn på sted og fotograf? Registrering? Last edited: 8 Oct 2009
Martin Moderator Medlem 8 Oct 2009 #6 Altså, det lå jo rett ved flyplassgjerdet. Om du tenker spesifikt på navnet på museet, så husker jeg dessverre ikke. Men jeg mener det var der de hadde en Comet. Fotograf? No idea..
Altså, det lå jo rett ved flyplassgjerdet. Om du tenker spesifikt på navnet på museet, så husker jeg dessverre ikke. Men jeg mener det var der de hadde en Comet. Fotograf? No idea..
Martin Moderator Medlem 8 Oct 2009 #7 Research forteller meg at det var restaureringsavdelingen til Museum Of Flight, og navnet på flyet er "City Of Renton". (Takk til LN-MOW for tjuvutlån av bilde)
Research forteller meg at det var restaureringsavdelingen til Museum Of Flight, og navnet på flyet er "City Of Renton". (Takk til LN-MOW for tjuvutlån av bilde)
BSSW Browncoat 9 Oct 2009 #10 Fotograf er ikke LN-MOW Attachments DSC02626 (Large).jpg 70.5 KB · Views: 30