Torsdagsbilder fra Flesland

Originally posted by Captain Caveades
At folk her inne er så helvetes slapp å lkke gidder å bruke 1 minutt på å kommentere. Da mister jeg også motivasjonen til å legge ut bilder.

Og for å ta et svar på dette: motivasjonen din burde være det å utfordre deg selv i å lage bedre bilder, ikke å få kommentarer her. Kommentarene her bør kunne hjelpe deg, men til syende og sist er det å utvikle deg som fotograf som burde drive deg. :)

-A

Bildeforumet ble jo nylig opprettet separat fra Flyforumet og jeg har ikke helt vendt meg til å gå innom her hver dag for å legge igjen kommentarer. Jeg er helt enig at det er motiverende å få tilbakemeldinger (ihvertfall for meg som er amatør minus)

Jeg setter ihvertfall pris på hvert eneste bilde som legges ut på forumet, selv om motivene er stort sett de samme.

Det er meget trist at folk sletter sine bilder som i denne tråden.

Jepp, det er en jævla tragedie, men mange synes det er hyggelig å få en kommentar til arbeidet de har gjort, og hvis det betyr mye for oss, kan dere vel være litt grei å bare slenge inn en liten kommentar, mens dere er inne å ser på bildene.

Si "vi" skal bare skrive til "dere", "Fine bilder" kun for å tilfredstille "dere" ?
Går vi i barnehagen eller?

-Det er da mulig å skrive kritist til både det ene og det andre,- uten å måtte ty til "banne-ord".... Det er andre ord man kan bruke , istedenfor "helvetes", " faen", "jævla", osv....

-Er det bare meg som syns slike ord ikke hører hjemme her ?

Egentlig skulle jeg bare inn og se på bilder fra Flesland, men så fant jeg bare en storm i et vannglass isteden. Dette er da ikke noe å bråke med?

Jeg pleier å se det meste av de bildene som legges ut, men kommenterer bare et fåtall. Det skyldes delvis at det ville tatt altfor lang tid (det legges ut svært mange bilder her), og delvis at jeg ikke er kompetent nok til å evaluere bilder på en god nok måte til at fotografen ville ha lært noe av det.

Jeg har av og til lagt ut bilder i dette og andre forumer. Av og til har jeg fått tilbakemeldinger og innimellom ikke. Det er hyggelig å få kommentarer, men jeg har selvsagt ikke fjernet bildene om det ikke har kommet reaksjoner.

Originally posted by G-COLE

-Det er da mulig å skrive kritist til både det ene og det andre,- uten å måtte ty til "banne-ord".... Det er andre ord man kan bruke , istedenfor "helvetes", " faen", "jævla", osv....

-Er det bare meg som syns slike ord ikke hører hjemme her ?

Amen!:old

Jeg har selv vært en aktiv "titter" på scanair en stund. Har ikke logget meg på eller postet før, men tenkte å starte nå. Setter stor pris på både debatter her og bilder som blir lagt ut.

G-COLE: Jeg har sett mange av bildene dine tidligere og lagt merke til navnet ditt på forumet. Fant til og med et bilde av meg selv en gang ^_^ Synes det er dumt at du føler du må trekke tilbake bildene fordi du føler at ingen setter pris på dem. Så nå, til ære for deg, har jeg opprettet en profil slik at jeg kan takke for titten neste gang!

Best regards

Back