Torsdag. Forbløffende bra?

Tjab

Upgrade me....

Morn, det er Torsdag og ingen god morgentråd selv om klokken snart er 07:00.
Mulig det er et hotell helt uten frokost en plass nå?

Ha en fabelaktig dag!

Last edited:

EB må ha forsovet seg noe alvorlig [emoji14]

Morn fra RE11 retning Elvebyen. Her var det både korrekt antall togsett og avganger så nå har man sitteplass med bord, og Vy spanderte både kaffe og bolle på Narvesen, så ting virker lysere i dag for jernbane-Norge.

Edit: Her ble jeg ivrig gitt, for ser ikke ut som om vi har faktisk tenkt til å kjøre fra Tønsberg [emoji2957]

Last edited:
Re: Torsdag. Forbløffende bra?

Morn fra havet.

Vet ikke om jeg er den eneste som forsov meg i dag. Greit med ultra kort vei til arbeidsplassen så jeg var på plass innen rimelighetens tid, dog uten frokost og noe smalere i øynene enn vanlig.

Nå blir det å gjøre klart for dagens helikopter og få i seg et knekkebrød (og litt M&M’s)

Snart helg

FQTV

God morgen fra kontoret. Her skal det letes etter penger og kløs litt i hodet på hvorfor beløpene i excel ikke er som jeg trodde. Til kvelds ligger det en nydelig stykke guanciale klart, så spørs om jeg ikke må åpne en vin. ha en fin dag.

Glad formiddag fra OSL:-) Venter på en del reiselivs ansatte som vi skal ta med på en visningsrunde på Østlandet. Ender opp til en 4-retters middag på toppen av Oslo i kveld. Bruk torsdagen best:-)

Goodmorgen. 23+ er hvad temperaturen skulle lyde på, i dag, og allerede 19+ grader her til morgen i Malmö. Kaffen er på kanden, og drikkes med omgivelserne til dejlig afslappende musik fra radioen, her klokken 7.47. Der er intet som en dejlig fredfyldt morgen, med afslapning. Hav en dejlig dag der ude. Nu vil jeg begynde rejseplanlægningen for December :-)

God morgen fra kontoret.. Kone ble levert på OSL 04.38 hvor hun skulle med AF til LIS mede venninner for en firedagers på en av doreres feriehus der. Da er det husfar med de tre arvingene som alltid er koselig. Hun ble mottatt med klem i loungen så der er alt på stell.

Herlig politisk kvarter på vei til jobben i dag - vår tidligere justisminister briljerte med tre innøvde setninger og det er helt sinnsykt at slike kan lønnes av skattepenger.. Virkelig ingen hjemme.

God dag fra Forus,

En god dag i prosjektet som snart går over i en annen fase.
Det gir meg muligheten til å vurdere om jeg skal være med videre.

I ettermiddag valgkamp arbeid før siste helgen med valgkamp aktiviteter.
Bruk stemmeretten.

Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra heiene nord for Kanchanaburi.
Her var en kanskje overmodig her om dagen da en Toyota Fortuner ble tatt ut fra Sixt midt i Bangkok. Bilen er foreløpig uten skader :D
Fikk besøkt enda en café/restaurant hvor fly er edel av grunn preget, skikkelig tøft synes jeg.
Ellers har en hatt historietimer ifm Death railway, river Kwai og Hellfire pass, huff så mye fælt vi mennesker kan gjør mot en hverandre.
Men, ha en fin fin dag da :)

8a683fc202f3f661df25abc194b8eeec.jpg

99a6bdf079798123e06ab13c60b4b115.jpg

cf30df4a10f083850845b8d2a0a66051.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åsså på Tristar Torsdag, da gitt! Lækkert. Har ikke bilde av akkurat denne maskinen, men har av en av søstermaskinene,

G'moorgen fra SC. Ingen som fikk full pott på Kraftballen i går heller, så nå er fredagens trekning på $1.700.000.000. Jepp, 8 nuller. På tide å involvere seg ...

Har kaffe i koppen, hund under pulten og P1+ på dampradioen, så alt er vel ... venter på en gjeng svære rednecks som skal ta ned en høy furu som trolig ikke vil overleve neste 'Helene', så da er det best å få den fjernet. Ikke noe moro å få en slik inn på soverommet...

La Tristar Torsdag skride fremover ...

N736DY.jpg

God dagfra Kongsberg. Litt sliten av cellegiften, men heldigvis ikke så mye bivirkninger denne gang. Dagen har i stor grad gått med til å diskusjoner og søknader til Statens pensjonskasse, forsikringsselskap og arbeidsgiver. Men det ser ut som det meste ordner seg.

G'moorgen fra SC. Ingen som fikk full pott på Kraftballen i går heller, så nå er fredagens trekning på $1.700.000.000. Jepp, 8 nuller. På tide å involvere seg

Hvis det ikke er plass på kontoen din til hele beløpet så er det god plass på min konto.

God morgen fra Chile. Ikke en sky på himmelen og vi skal over 20-tallet i ettermiddag, så våren har definitivt kommet. Straks trening og ærend før et alpinlandslag stikker innom i kveld.

God morgen fra Denver. Fikk endelig sove skikkelig bra i natt, så formen er mye bedre og klar for en messedag.

Ha en super ekstra best torsdag!!

Back