Minner sterkt om min AF-tur fra YYZ på fredag… 4 timer i setet ved gate pga snag. Og deretter en god time på de-ice. Lykke til videre[emoji3][emoji106]
Ekstra koselig på en nattflight hjemover...
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Minner sterkt om min AF-tur fra YYZ på fredag… 4 timer i setet ved gate pga snag. Og deretter en god time på de-ice. Lykke til videre[emoji3][emoji106]
Var ingen kanelbolle. Bare en sjokoladecroissant som ble bakt i uke 43.1. Det derre klovneflyet ligner kraftig på en Airbus med en Boeing-sticker ….
2. Hvilken av de tre KLM-bollene var kanelbollen?
3. Fårjeg snike inn et bilde av KLM-middagen min fra lørdagsnatten? Ostekaken og rundstykket var toppklasse. Resten var sånn passe.
![]()
Jeg vil gi honnør til både DC-8-63 og Fnate, for underholdende dager med trip rapporter
DC-8-63 får et + siden har startet tråden og kommer i dag!
Men det vil bli "premier" til begge deltaker, når vi møtes![]()
Men, rapporten er ikke ferdig. Både Fnate og DC-8-63 har igjen å reise til bake. For jeg håper Fnate og Elefanten skal fly tilbake til Norge.
Slapp av, det er jeg som utnevnt til dommer. Og jeg kan ikke reise til Seattle eller Minneapolis for å dele ut, selv om jeg gjerne skulle gjort det .
Slapp av, det er jeg som utnevnt til dommer. Og jeg kan ikke reise til Seattle eller Minneapolis for å dele ut, selv om jeg gjerne skulle gjort det .
FnatStream eller Lillestrøm er kanskje innen rekkevidde![]()
Nå mangler du bare en Toyota Camry leiebil !
Tidlig ombord eller litt forsinket push? Fremdeles ved gate 30 min senere..?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.