……at jeg ligger litt bak skjema med Trip rapporter er dagens understatement…er endelig nesten ferdig med prosjekt # 2 i aar, kunden har en russisk prosjekt leder og hun ser problemer i absolutt allt, er arrogant avbryter og som vi sier, «driving the clown car straight into the ditch». Til tross for hennes innsats lever vi skarpt i rute.
Men en uke «hjemme hos far(tm)» med tidsforskjell og uten hunder skal takes med paa lange turer er det plass til espresso, loepeturer og Trip rapporter.
Hadde igjen lagt inn en overnatting i London paa veien hjem, med American var det mulig aa ankomme Bainbridge tidlig paa ettermiddagen.
Mellom Oslo og London ble det BA 767 (rutenummer og ikke flytype) og jeg trives hos BA, det er jo litt som aa kjoere Land Rover, flott design i kabinen, klart spesielle Britiske loesninger (som ikke er for alle) men for oss som setter pris paa slikt er det lett aa trives.
Ute var det kaldt:
[/url]
IMG_1924 by
Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]
Avgang paa rute og etter deicing tok vi av mot nord, ikke mye aa se ut av vinduet. Raskt etter Fasten Seatbelts ble skrudd av, var besetningen paa plass med noe i glasset, er ikke helt i GT alderen og gikk for Tommy777 brus, som smakte utmerket.
Ris, kylling i karri ser kanksje perfekt ut, men det smakte aldeles fortreffelig:
[/url]
IMG_1927 by
Det ble ogsaa tid til en øl - Speedbird OG IPA er klart paa favoritt listen min:
[/url]
IMG_1928 by
Relativt raskt inn og vi fikk Gate ved T3 - saa det var vel bare 10.000 skritt til Immigrasjonen :lol: - Automatisk Passkontroll fungerer utmerket og siden bagasjen var sent «hele» veien hjem var jeg raskt ute og kunne legge i vei mot Hotellet.
Her hadde jeg hjemreisen bomskudd, fortrekker hoteller som ligger i gang avstand, liker aa kunne spasere uten aa vente paa en Hoppende Hotell buss, den tiden tilbringes langt bedre med noen Espressoer.
Siste turen bodde jeg paa Sofitel ved Terminal 5, som var utmerket, rent prismessig var Sofitel og Hilton Garden Inn ved T2/3 faktisk identisk og her valgte jeg totalt feil, skulle ha valgt Sofitel (not to Self alltid Sofitel).
Aa gaa fra T3 Arrival til Hilton garden Inn kan best sammenlignes med aa feilsoeke elektriske feil i en 1998 Range Rover P38 med Lucas Elektrisk anlegg, ganske raskt forsvant Skiltene med piler til Hilton……men plutselig dukket de opp igjen i Parkerings Anlegget til T2 (hvorfor var jeg der…don’t even ask !!).
Dette var helt klart et «Inn» - rommet var greit nok, men litt slitne tepper over allt gav ikke det beste inntrykket.
Men sov helt greit, dusjen var varm - men 0 kaffe paa rommet og kun en sliten kaffe automat la fort i vei tilbake til T3. Her var dagens foerste meget positive overraskelse, Fast Track sikkerhets kontrollen paa T3 er genial, det er slik sikkerhets kontroll skal vaere (pussig nok er sikkerhets kontrollen paa Lihue Hawaii utstyrt med en indentisk maskin - dog mangler T3 hønene som spaserer rundt paa Lihue

)
Etter de obligatoriske gave innkjøpene (Le Mer) til den lille italienrinnen var det tid for frokost, hadde valg mellom American Admirals Club eller American Express Centurion Lounge, her retta jeg opp alle feila frå i går…valgte Centurion som var perfekt, følg med i neste bolk!