• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Torp vil ikke overleve

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Jeg tror alle 3 flyplassene vil overleve.....men jeg tror økningen pga Rygge vil være med på hindre en raskere økningen ved de to andre......ikke noe mer hokupokus enn det.

Originally posted by LN-KGL
Der gikk du også rett i fella Trety - nedre Buskerud kan være så mangt. I hvert fall vil både Røyken og Hurum ha mye mindre avstand til RSL i forhold til TRF.

Pfft, folket på Hurumlandet regnes ikke med, dere ble jo ikke engang funnet verdig til å ha flyplass på et sted der det bare er skog.. så dere er diskvalifisert. ^_^

Men se på området Drammen, Lier, Kongsberg og Eikerbygdene - der alene omfattes 140.000 innbyggere. Røyken og Hurum omfatter bare 26500 innbyggere, så dere teller nok ikke i den sammenhengen (selv om geografien min sviktet fullstendig - glemmer ofte at Buskerud ikke slutter i Lier...:rolleyes: ). :D

Jeg trodde også at Hurum var en del av Akershus...så jeg må vel ta en geografitime eller to ekstra...:D

Originally posted by Trety

Pfft, folket på Hurumlandet regnes ikke med, dere ble jo ikke engang funnet verdig til å ha flyplass på et sted der det bare er skog.. så dere er diskvalifisert. ^_^

Pass deg nå ... :)

Kommer Rygge å ha noen innvirkning på de andre flyplassene i det hele tatt? Kanskje det bare er ennå flere som reiser, når tilbudet øker. Til nå er det snakk om 3 fly som skal bli stasjonert, og det er vel ikke allverden det?

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by Trety

Originally posted by P.A. VIKING
Pass deg nå ... :)

*dukker* :lol:

Har alltid lurt litt på de som kommer fra Tofte - er det fabrikken eller innbyggerne det lufter av ? :love ;) :colgate:

Hvilken lukt... ?

Eller som en av operatørene der ute sa når Kong Olav var innom og åpnet nye Tofte.
Kong Olav spøkte og klagde på lukten når han kjente når han seilte forbi på Fjorden, operatøren svarte at det luktet penger.

Vel, det er 28 år siden jeg hadde postnummer 3482 , så jeg har trolig vasket det av meg nå...

Var en periode stor. Har fått inntrykk av at det har blitt litt færre som velger GOT de siste årene etter lavprisutviklingen på GM, men det kan være jeg tar feil.

Back