• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Topp 100 destinasjoner OSL

Jeg er litt overrasket over at FRA og MUC øker, og spesielt FRA virker ha gjort et "comeback". Det har jo vært en rekke Lufthansa streiker, samt det siste året synes jeg andelen Embraer og A319 vs A321 har vært større enn tidligere. Men det siste tyder vel heller på hvor lite tilfeldige observasjoner er verdt
 
Jeg fløy via muc her for litt siden, stapp fullt begge veier, ned med 320 (tror jeg) og opp med 321. Hadde håpet på 190 men det ble det ikke..
 
Jeg finner bare noen gamle tall på IC fra 2011, men vet ikke om noen klarer grave frem nyere tall?

Ikke så lett å finne frem til dette nå ser det ut til. Ser info på Routesonline og The Route Shop, som er primærkilden flyselskapene benytter utover personlige relasjoner men der ligger det heller ikke oppdaterte tall og den henvises til pensjonisten Knut Stabæk.
 
Back
Top