B Bergern ScanFlyer Dusty 10 May 2012 #1 Hoi! Noen som vet noe om hvor mye man kan ta med seg fra Amsterdam (mellomlander fra Oslo) til Frankrike? Skal være en stund og tenker å ta med litt whiskey. Bergern
Hoi! Noen som vet noe om hvor mye man kan ta med seg fra Amsterdam (mellomlander fra Oslo) til Frankrike? Skal være en stund og tenker å ta med litt whiskey. Bergern
Maltwhisky ScanFlyer Blue 10 May 2012 #2 Så lenge det er til personlig bruk - ubegrenset. Men da må du vise at varene kommer fra Amsterdam. Er de anskaffet i Oslo er kvoten 1 liter sprit.
Så lenge det er til personlig bruk - ubegrenset. Men da må du vise at varene kommer fra Amsterdam. Er de anskaffet i Oslo er kvoten 1 liter sprit.
B Bergern ScanFlyer Dusty 10 May 2012 #3 Akkurat det svaret jeg håpet på Tusen takk! Så hvis jeg handler på Schiphol kan jeg fylle sekken med gode tilbud og andre godsaker?
Akkurat det svaret jeg håpet på Tusen takk! Så hvis jeg handler på Schiphol kan jeg fylle sekken med gode tilbud og andre godsaker?
Maltwhisky ScanFlyer Blue 10 May 2012 #4 Det kan du. Men tviler på at det er noe å spare der i forhold til å handle i Frankrike. Maclagans (9, rue d'Italie 06000 Nice) har godt utvalg. Og eller kan jeg henvise litt til denne og denne.
Det kan du. Men tviler på at det er noe å spare der i forhold til å handle i Frankrike. Maclagans (9, rue d'Italie 06000 Nice) har godt utvalg. Og eller kan jeg henvise litt til denne og denne.
B Bergern ScanFlyer Dusty 11 May 2012 #5 Det var svært nyttig informasjon. Du lever opp til nicket ditt Hjertelig takk!
R RSL ScanFlyer Silver 11 May 2012 #6 En ting som er verdt å merke seg, er at du ikke får kjøpt noe av de tollfrie varene på AMS så lenge du reiser innad i EU. Varene på AMS blir da mye dyrere.
En ting som er verdt å merke seg, er at du ikke får kjøpt noe av de tollfrie varene på AMS så lenge du reiser innad i EU. Varene på AMS blir da mye dyrere.