• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

To fra Malaga i går

Vidar

ScanFlyer Gold
To fra Malaga i går

Sven hadde tur til Malaga i går,og her kommer to bilder tatt fra
kapteinstolen.

G-EZUEAirbusA320-214.jpg


G-MAJSAirbusA300B4-605R.jpg



Vidar
 
Re: To fra Malaga i går

Godt å se at han tok bilder av noe som virkelig er vært å ta bilder av. Ikke mange A300-600 igjen der ute med seter bak cocpit:D
319 med to nødutganger er vel ikke så mange selskaper som har. Hvet Hamburg International har det på noen av sine, noen fler?
Knallfine bilder:D
 
Re: To fra Malaga i går

Knallbra bilder. :) Kjekt og se bilder fra Spania og varmens land, bra bilder av to flotte maskiner synes nå jeg takker for titten på disse bildene. :D
 
Re: To fra Malaga i går

Godt å se at han tok bilder av noe som virkelig er vært å ta bilder av. Ikke mange A300-600 igjen der ute med seter bak cocpit:D
319 med to nødutganger er vel ikke så mange selskaper som har. Hvet Hamburg International har det på noen av sine, noen fler?
Knallfine bilder:D

Fine bilder. Ja det er vel mest fraktere igjen når det gjelder A300-600. Easyjet G-EZUE er en 320-214 (bare litt over et år gammel) og de har jo standard 4 nødutganger ved vingene. Det fleste 319 har to nødutganger (overwing exits), men det finnes jo en del selskaper som har valgt å ha 4. Easyjet var først, men siden har bl.a Air Berlin, Cebu Pacific, Germanwings og Hamburg International sin etterfølger Hamburg Airways også operert fly med 4 istedenfor 2 nødutganger. :fly
 
Back
Top