God morgen fra Lommedalen. Ikke mye på agendaen i dag. Mekke noen timer på bilen er vel det som er planen. Ved 15 tiden skal vi på besøk til svigers, der regner vi med at det blir servert noe mat, samt at vi tar med hjem, Grandiosaene vi har lånt plass til i fryseren deres. Verken kona eller jeg har jobbet på 4 uker og våre foreldre har vært flinke til å holde seg isolert så jeg føler meg sikker på at vi ikke er med på å spre smitte.
I går var jeg en tur på Grorud for å kjøpe noen bolter til bilen. På returen kjørte vi en tur langs kaia i Oslo. Det var lite folk ute. Helt dødt på DFDS terminalen, der Stena flagget og lysskiltet fremdeles var oppe. Color Magic og Fantacy lå der. Den ene ved Rivierkaia, den andre ved Søndre Akershus Kai. Helt dødt i Vollgraven, men 4 prostituerte var "på jobb" Vi kjørte inn i Kirkegaten og skulle ta høyre ned Rådhusgaten for å komme ned til Operatunellen vestover. Men Rådhusgaten er stengt for biler, det samme er Tollbodgaten, Prinsensgate og Karljohan har vært stengt i årtier, dermed var første mulighet til å svinge av, Stortorget. Vi kunne ikke kjøre ned rundt Dommkirke basarene, så det ble venstre, så kunne vi ikke kjøre opp Grensen, sa da ble det Kongensgate tilbake, krysse de samme 4 gatene, vi ikke kan kjøre inn i og helt bort til bankplassen. Ned Revierstredet og inn i Skippergata. Da kunne vi endelig ta høyre inn Rådhusgaten og så ned i Operatunellen. Fy F. så håpløst. Jeg er sjeleglad jeg for 7 år siden solgte leiligheten i Oslo jeg hadde bodd i, i 20 år og som hadde vært i familien i 75år og flyttet tilbake til Bærum. Etter det var vi til middag hos mine foreldre frem til kl 23. Min mor var 2,5 døgn i syd Frankrike 8-10 mars så hun hadde ikke vært ute av huset på nesten 3 uker, så det var selvfølgelig veldig hyggelig for oss alle.
Ha en aktiv dag alle sammen.