Glad tirsdag fra hjemmekontoret…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad tirsdag fra hjemmekontoret…

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Med himmelens sluser åpnet er jeg rett og slett takknemlig for at jeg har valgfri kontorplass - stue eller kjøkken i dag. Men før kontoreringen starter er det kaffe og nyheter…spennende å se om det nå snart blir et generasjonsskifte i norsk politikk.

Re: Glad tirsdag fra hjemmekontoret…

Det regner ute, og akkurat nå regner det ekstra mye høres det ut som. Blir nok litt hjemmekontor i dag også mellom «sykdommen». Kona baker rundtsykker til stakkars syke meg før hun skal på jobb, så egentlig har jeg ikke så mye å klage over.

Nyt dagen.

God morgen fra Bangkok. Her har en tatt turen ut til Thai Airways sitt hovedkontor og Royal Orchid Dining Experience hvor en kjørte på med en First Class dining som frokost :)
Skikkelig tøft opplegg med massevis av fly inspirert innredning og dekorasjon.
Nå skal en hjem hvor et teamsmøte starter 09:00 norsk tid.
Ha en glitrende flott tirsdag :)

cfe904d861f3e7b8a642904a0a632c53.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad stasjon. Burde kanskje ha tatt på kalosjer i dag. Heldigvis bør regnet gi seg til jeg skal være med eldstemann på fotballkamp. Og kveldens podcastinnspilling gjøres innendørs. Ha en fin dag

God morgen fra Perl Seaways på vei inn i Oslofjorden. Får se om politiet har passkontroll i dag da, hører mer regelen til enn unntaket til når man ankommer fort Norge med båt. Alltid like gøy mår politiet avsetter 2 personer til det på en feks fullstappet Color Magic eller Fantasy. Jaja I landsproblemer i guess

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra bortekontoret.. Det ble hele tre kopper kaffe under nydelig politisk diskudjon med kollegaer i "byssa". Sitter igjen med to tanker etter dette.. For en sabla kødd Sindre er og hvor mye han har ødelagt for så mange, og nummer to - Kunnskapen og refleksjonen sjømenn har etter å ha jobbet hardt hele livet og sett jorden fra alle vinkler..

Mye morro i dag og forhåpentligvis tid til en matbit med familien i kveld.

God morgen fra OSL. En klassisk Bongo booking i dag. Til CPH via ARN med 35 min connection.

Startet også på godt Bongovis med trøbbel i security. De slet med røntgenbildene men så ikke noen grunn til å si fra. Så alle kassene mine var 2 ganger på secondary check. 20 minutter ventende ved båndet pleide mest å være en LHR-spesial. :)

Men nå straks boarding. Ha en best dag!

Morn fra kontoret. Deilig helg i Stockholm i strålende høstvær overstått, stor kontrast å ankomme OSL i sprutregn av dimensjoner, typ det er ikke mulig å kjøre fartsgrensen på E6. Fly med toåringen funket fjell, selv om det jo hadde vært praktisk om han sovnet litt før final, for deretter å våkne igjen i det hjulene tar bakken :spin

Tydelig høst hjemme i hvert fall, så får man se om man også etterhvert må skru på noe varme hjemme i kåken, men for nå klarer man seg fint

God morgen fra bortekontoret.. Det ble hele tre kopper kaffe under nydelig politisk diskudjon med kollegaer i "byssa". Sitter igjen med to tanker etter dette.. For en sabla kødd Sindre er og hvor mye han har ødelagt for så mange, og nummer to - Kunnskapen og refleksjonen sjømenn har etter å ha jobbet hardt hele livet og sett jorden fra alle vinkler..

Mye morro i dag og forhåpentligvis tid til en matbit med familien i kveld.
Sindre er ikke en kødd, han er Sunnmøring og lar ikke muligheten til å tjene sikre penger, gå fra seg.

Mornings fra Lommedalen. Jeg ble vekket alt for tidlig av SMS om at strømmen var borte.
En halv time senere hørte jeg det pep på kjøkkenet og ytterligere 30 min senere kom det melding om at strømmen var tilbake. Heldig vis hadde brødbakemaskinen akkurat klart å gjøre ferdig brødet, så nå nytes det ferskt brød med røkelaks. Jeg skulle skrive at regnet hadde gitt seg, så ser jeg ut og da har det startet opp igjen.
Planen for dagen er å hente hjem gamlebilen til kona, som lånes ut til en venninne, gå over den og bestille time for PKK. Ellers skal det stort sett gå i å fikse på biler i dag.
Til middag blir det lammestek, noe jeg aldr i har lagd før, så da klarer jeg det sikkert. Svigermormor var av den gjerrige sorten, så hun serverte nok bare svigermor debilligste og dårligste og mest fettfylte stykkene av sjøldaua søye. Dermed liker ikke svigermor sau, og går rundt å sier sau-æsj, dermed har det smittet over på kona. Jeg har fått kona til å spise marinert indrefilet, så får jeg pepre lammesteken med hvitløk og se om kona klarer å spise det.

G’morgen .. Slutt på helgen igjen. VPN-tunnellen åpnes etter at valpen har fått turen sin. 13 grader ute, så nesten så man vurderer en genser.

God ettermiddag fra San Sebastian, helt ålreit her[emoji41]
7f69cbf9e84ba7c1399ff7d60605d51c.jpg

Back