Tirsdag!

God veldig tidlig morgen!

Her kunne man bare gi opp å sove i natt. I dag starter en 8 dager lang reise som vil bestå av 11 flighter og ca 50 timer i lufta. Første stopp OSL deretter ARN, så får vi se om noen kan gjette hvor ferden går videre.

Etter å ha vært lysvåken i hele natt er det jo festlig å kjenne at man nå blir trøtt.... Nuvel. Får sove på flyet.

Ha en fornøyelig tirsdag!

God morgen fra Lillestrøm! Her har man vært våken en halvtime og det kjennes godt ut å lufte ut varmen den siste tiden. 27 grader i stua blir for varmt for meg. :) Ha en fin dag alle sammen! :)

God morgen fra Trondheim. Fikk ikke med meg varmen fra hovedstaden på flyet i går og det virker heller ikke som den ble ettersendt...så da er det vel greit at jeg reiser tilbake i kveld. Ha en fin tirsdag du også.

God morgen retning TRD på SK4142! På grensen til fast track på BGO, da det virket som om alle hadde fast track [emoji23] Blir biltur ut til Hitra og stappet plan tirs-/onsdag.

Lite søvn her også, tross deilig gjennomtrekk på soverommet. Tror man får for mye energi fra lyset [emoji15] vel vel, litt frokost på 1F og kanskje en red bull så skal man få kjørt bilen utover uten problemer. Happy Tuesday!

Gjesp fra Zaandam ... Hoppet i bingen ved titiden, og nå er døgnrytmen justert. Nå venter to dager i et konferanserom og en båttur med barbeque før det blir kveldsekspressen hjem i morgen. Også det en lang 777.

Grått vær her og deilig og frisk luft. Første kaffekopp er overstått, og nå får man vel finne noe å spise ...

God morgen fra Prærien som snart byttes ut med Bergen før turen går ut i havet. Betydelig kaldere i dag enn det har vært, så revurder antrekket. Her blir shorts byttet ut med treningbukse på joggeturen iallfall.

Mornings fra Skillebekk. Hjemme med sykt barn, så da passer det litt dårlig jeg sliter med å få de gamles Apple TV til å funke..... Satser på formen til arvingen bedrer seg nok til at vi får luftet oss litt etterpå. Heldigvis litt kaldere ute så vi fikk en liten effekt av å sitte på balkongen å trekke litt frisk luft. Noen som ønsket en privatvisning i kveld, så det gir i deg minste en god indikasjon på boligsalget. Ellers er det jo bare å kline til for de som ønsker seg 84 m2, garasjeplass og prioritert barnehageplass på Sandaker. Ha en fin dag

God morgen fra toget. Jeg og storsmurfen har begynt å gå en hel haug nå. 11500 skritt som gjennomsnitt i forrige uke, og åpnet sterkt med over 18000 i går.

Alltid noen nye ting.

18000 skritt og så en mais til middag.

Ha en fin en

God morn frå Trondheim her og. Skrive skrive, er vel oppsummeringa.

Ein snartur til Skøyen i morgon, og så bonustur på kortbane for første gang på fredag. Då blir det vel også ny flyplass, HOV skal besøkast fram til mandag.

Hoy Hoy fra Thon hotel Oslofjord. I byen var det rimelige stive priser, akkurat som sist uke. Det straffer seg å ikke planlegge...
Har akkurat vert ute å spasert, det er min form for trening. Nå sørger jeg for å ballangsere det hele med påfyll av øl :)
Ha en flott aften!

Da var vi ferdige kveldsskiftet .. alt det man må igjennom i embeds medfør ...

f0794a42f64fb3b52cd4d4e247337efb.jpg

Back