Tirsdag fra Ris til Lillestrøm

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tirsdag fra Ris til Lillestrøm

Glad morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe og forum før NRK Stor Oslo joiner selskapet. Neste post er frisøren på Lillestrøm…så får vi se hva resten av dagen bringer. Middagen skal uansett inntas litt lenger opp i Åsen…herlig med ferie og noen kilo ekstra:-)

Re: Tirsdag fra Ris til Lillestrøm

Morn fra Lommedalen. Snart av gårde til mine foreldre for å hente våre japanske venner. Vi skal til Strømstad, handle mat og ta fergen kl 13:30 til Sandefjord. Derfra videre til hytta i Tvedestrand. Gårsdagen gikk noenlunde greit, avreise fra hytta kl 06:45 og ankomst til Bærum 22:30 Jeg kan telle på en hånd de dagne jeg har kjørt over 70 mil med bil i Norge og da har jeg ikke drevet å stoppet på div turistatraksjoner. Selvfølgelig et veldig trafikkaos i Geiranger og enda være P-kaos, men vi klarte da å få parkert til slutt. Bare 1 hurtiglader i Geiranger, men en del sakteladere ved Fjord senteret/museet der vi fikk ladet 10 mil på 1 time. På Grotli var 1 av 2 hurtigladere fra MER ute av drift og sakteladeren (22KW) ladet bare ca 10kw. Alle våre japanske venner duppet av, spesielt fra Fagernes til Haslum, som gikk på 2:05
Vel, ny dag og nye muligheter. Den blir nok uforglemmelig.

God morgen fra St. Moritz. Litt morgentåke i dag, men satser på den forsvinner innen vi tar en «fløibane» opp i fjellet for en tur. Får vel etter hvert komme meg ut for kaffe og fersk bakverk. Ha en fin dag.

Goooodmorgen fra denne dejlige og solrige morgen i Malmö. Klokken har ramt 7.47, som jo er dagens bedste tid. I må have en dejlig tirsdag <3

God morgen fra FBU. Ser i DN at det er hus til salgs i London, men får vel tenke litt mer på det gjennom en treningsøkt. Tror det blir en tur bort i styrkerommet på jobben. Bestilt båttur av en arving med venninne i ettermidag. Så er det jo fisketirsdag på Meny så bør kanskje benytte snledningen. Det er vel planene for denne feriedagen.

Tilbake på plass på hyttekontoret. Her er det en megasuperduperfin start på dagen, som ganske vanlig.
2 kopper evergood på kapsel gir en finfin morgen. Faktisk favorittkaffen min.

Last edited:

God morgen fra Larvik!
Tilbake på Sanden etter en tidlig morgentur 06:30 på 17 kilometer med elsykkelen oppover og innover i skogen. Deilig med ferie som varer til august. :)
Ellers skal det slappes av, og plutselig blir det en sykkeltur igjen. ;)
Ha en fin en!

God morgen fra kontoret (vurderte sterkt hjemmekontor, men er desverre ikke særlif effektiv).. Nydelige åtte timer sövn i natt og definitivt ingen jetlag denne gangen heller. Herlig kveld i går med amerikanske druer og reker, og i kveld er det stor familiemiddag litt ut av sentrum hos en av mine søstre.

I går ble det mye kose-booking så nå er Miami julen i boks, men mer utrolig er at den årlige fødselsdagturen i oktober med mor blir til Cape Town hvor vi aldri har vært og hører mye godt om. Her var det faktisk ledig i den mest effektive ruten, tur retur i business og avreise på selve dagen :colgate: :colgate:

God morgen fra Stockholm. Jeg kom hit på søndag etter en operasjon i Warszawa. Ingen dramatikk da det var planlagt og for å forberede luftgjennomstrømningen i nesen. Jeg kan ikke fly på noen uker, så reisen til Sverige gikk med tog og båt. Familien tar tog videre til Norge imorgen.

G’morgen fra SC, ja …. Etter 37 grader i går, ser det ut som at det blir litt kjøligere i dag. Hvis man kan kalle 33 grader kjølig ..

Har planer om en hårklipp. Har begynt å bli litt bustete ..

Måtte identifisere både hatter og broer for å gjort noe her på forumet i dag, men så lenge jeg er såpass klar i skolten er det greit for å opprettholde ro og fred .. ;)

Back