dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Det er forlengst bevist - det bare er saann(tm)Bevis det.
Det er forlengst bevist - det bare er saann(tm)Bevis det.
F**n, hva har dette blitt? Legemiddelprat? Dere driver og minner meg på at jeg selv begynner å dra på årene. Tydeligvis har forumet beveget seg i en mer oldis-retning. Gir det 10 år til, så sitter vi og diskuterer dagens avføring [emoji1787]
Neida, uansett, god kveld fra Mjøndalen. Vært en travel dag på hjemmekontoret, og nå skal man la middagen synke før man prøver å holde aldringen på en armlengdes avstand med litt løping. Ønsker alle en flott kveld![]()
F**n, hva har dette blitt? Legemiddelprat? Dere driver og minner meg på at jeg selv begynner å dra på årene. Tydeligvis har forumet beveget seg i en mer oldis-retning. Gir det 10 år til, så sitter vi og diskuterer dagens avføring [emoji1787]
Det er ikke fare på ferde før de begynner å diskutere hvilke kamferdrops som er best...
I dag, da jeg skulle kjøpe 24 timers kort på ruter, ble jeg spurt om jeg skulle ha honnør eller vanlig.
Det ble jeg ikke spurt om før.
Interessant tese, har aldri sett eller hørt diskusjoner om kamferdrops, selv ikke hos 80+ besteforeldre. Hvor stammer kamferteorien fra? Kan det være at det heller var våre foreldres besteforeldre?
Snikoldifisering er for meg heller ting som begynnende rasisme, tendenser til at «alt var bedre før», ungdommen gjør feil ~alltid~ (SÆRLIG Greta Thunberg), apropo: «jeg tror nå at jeg vet bedre enn forskere og sånt for jeg levde i 1960 og det var -20 i påska når jeg og Fred-Kåre gikk på jakt og vi gikk over hele den fjellkjeden der borte for å jobbe når vi var 12år».
Olje, utleninger, skepsis mot ubehagelige fakta, anekdotisk bevisførsel og romantisering av fortid. Da bør varsellampene blinke :colgate:
Artig at du nevner dette, jeg også har litt følelsen av at nostalgikere svært ofte er klimafornektere, rasister og faktisk anti-homofili i mange tilfeller. Du ser de ofte på kunstmuseer og klassiske konserter. Det begynner ofte med at de liker pultost og mener Villa fremdeles burde hete Villa Farris Champagnebrus.
JEG ER BEST
JEG ER BEST
Jeg kan telle lenger enn deg
DU TELLER UNØDVENDIG LANGT BARE Å JEG BLIR SÅ SINNA!!! :headbang
DU TELLER UNØDVENDIG LANGT BARE Å JEG BLIR SÅ SINNA!!! :headbang
Ja, hvem trenger mer enn 5 lissom .... ? :stir
Etter at han fikk fortjenestemedaljen har Elefanten lært seg tallet 20 og han har skrevet at han skulle ha 20 av alt. Er det det som kalles inflasjon?Ja, hvem trenger mer enn 5 lissom .... ? :stir
Hvorfor selges øl og cola da i sekspakninger?
I dag, da jeg skulle kjøpe 24 timers kort på ruter, ble jeg spurt om jeg skulle ha honnør eller vanlig.
Det ble jeg ikke spurt om før.
Konklusjonen er at det var bedre før
Du ble i allefall spurt. En gang jeg kjøpe flytogbillett i luken på Gardermoen fikk jeg klar beskjed: «Du skal ha honnør!» (Da var jeg 59) Så da så.
Men, når staten påstår du skal ha honnør får man bare finne seg i å måtte betale halv pris. Greit det og.