Tips om New Delhi

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
Hei

Det blir kanskje tur til India i forbindelse med et bryllup - det hele kom litt brått på så jeg har ikke fått noe tid til forberedelse. Har søkt om visum og fått det godkjent og skal nå kjøpe billetter. Men dersom noen her inne har noen gode tips om New Delhi og Lucknow så er det bare å komme med dem nå :-) Er New Delhi verd et besøk eller bør vi dra til Jaipur eller Agra? Vi kommer bare til å ha en uke i India denne gangen så vi har ikke all verdens tid.

Tok en helgtur til Den Delhi og brukte nesten en hel dag til en tur til Agra, det var en fantastisk opplevelse med tog dit og soloppgang over den flate landsbygda. Du får det unnagjort på en dag.

Å ta en rundtur i Dehli er også en opplevelse hvor man kan se hvor ekstremt det er der, det er et frontalangrep på alle sanser. Når man har fått med seg kaos i gatene og noen fargerike templer bør man ha fått nok av den byen også. Jeg bare booket guide med bil som kjørte meg rundt.

Ville ikke brukt mer enn 2 dager tilsammen på disse to byene. Og dra for alle del ikke dit i April-juni som er altfor varmt.

Tok en helgtur til Den Delhi og brukte nesten en hel dag til en tur til Agra, det var en fantastisk opplevelse med tog dit og soloppgang over den flate landsbygda. Du får det unnagjort på en dag.

Å ta en rundtur i Dehli er også en opplevelse hvor man kan se hvor ekstremt det er der, det er et frontalangrep på alle sanser. Når man har fått med seg kaos i gatene og noen fargerike templer bør man ha fått nok av den byen også. Jeg bare booket guide med bil som kjørte meg rundt.

Ville ikke brukt mer enn 2 dager tilsammen på disse to byene. Og dra for alle del ikke dit i April-juni som er altfor varmt.

Hei Gard!

Bare ta kontakt med meg når det gjelder NEw Delhi. Har vært der mange ganger og er fra de traktene der.

PS. Hint! Har deg som Facebook venn.

Hei Gard!

Bare ta kontakt med meg når det gjelder NEw Delhi. Har vært der mange ganger og er fra de traktene der.

PS. Hint! Har deg som Facebook venn.

Fine - jeg har sendt deg en melding her på forumet - eller skal vi ta det på Facebook ;-)

Back