Re: Om erfaringer med Hilton og HH
Hilton Manhattan East
Hadde booket billigste queen rom med MVP rabatt med kommentar om ønske om king bed hvis mulig. Ved innsjekk hadde de ikke hadde king rom tilgjengelig, så ble ingen upgrade for første gang på et Hilton siden jeg ble juksegull. Ble opplyst om gratis internett og upgrade til full buffet breakfast siden jeg var gull noe som stemte overens med frokosttråden på flyertalk. Rommet var et bøttekott med "utsikt" mot en trang mørk bakgård. Sengen var grei og aircon fungerte så vi klarte en natt her, men fikk avsmak av rommet så avbestilte de tre nettene jeg hadde booket en uke senere.
Waldorf Astoria New York
Et par dager etter utsjekk fra hotellet nevnt øverst hadde prisen på WA plutselig blitt hyggelig, Little League rate ga ytterligere 15% rabatt. Ble oppgradert fra billigste queen rom til litt større king rom. Rommet var fint nok med nyere bad enn forventet, stor seng, men det virket som "overmadrassen" var en dyne som ikke var helt optimalt... Juksegull ga gratis internett, to drinkvouchere på $20 og kunne ta to vannflasker fra minibaren. Spurte om frokost var inkludert siden frokosttråden på flyertalk indikerte at man fikk voucher på kaffe, jus og pastry på Starbucks, men fikk som svar at WA ikke deltok på dette i hhonors programmet. Bor gjerne her igjen, beste beliggenheten på Manhattan.