Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Lyst på Hilton HHonors gold?

"ANY WEEKEND ANYWHERE SALE SAVE UP TO 33 PERCENT ROOM ONLY EARN HHONORS POINTS" hva betyr bare HHONORS points ?
altså hva får jeg i tillegg visst jeg velger full rom pris
å bør jeg velge et dyrere rom for å få mer poeng
og får jeg eurbonus poeng i tillegg ?

Det er en tilbudspris, men du får HHpoeng allikevel.
Det står room only, Dvs uten frokost. Ikke only earn HHonors Points.

Nei, du får ikke EB poeng i tillegg.

Merk at "Any Weekend Anywhere" prisene er non-refundable. Du får frokost dersom du har status Gold.

Du får EB poeng i tillegg, dersom du har registrert deg for double dipping på Hilton profilen din (Se under Preferences). Hilton er en av svært få kjeder som tilbyr både egne poeng og miles / EB.

Som svar til HiFiman - bor du på Hilton får du Hilton-poeng, ikke la deg forvirre av reklamen. Noen ganger tilbys man dobble poeng til en høyere rompris, det er sjelden det er verdt mellomlegger.
Nei, du får ikke EB poeng i tillegg.

Jo, Hilton har double-dipping.:old

Som svar til HiFiman - bor du på Hilton får du Hilton-poeng, ikke la deg forvirre av reklamen. Noen ganger tilbys man dobble poeng til en høyere rompris, det er sjelden det er verdt mellomlegger.

Takk for svarene :)
Da må jeg endre Hilton profilen min, gjør ingenting om det ikke er frokost spiser i SAS loungen :)

*edit* når jeg skal skrive medlems nummeret mitt i profilen skal jeg ha med EB i "Member Number" feltet ?
eller skal det kun være tall for eks 123456789

Last edited:

Pokker, da har jeg jaggu lurt meg selv......
Men takk for oppklaringen

Re: Om erfaringer med Hilton og HH; Amsterdam Hilton.

Lagt til da ikke alle kunne se det i headeren:
Hilton Amsterdam
Ikke komplett relevant i og med at jeg er Diamond, men en virkelig positiv overraskelse.
Booket laveste katgori for en 3-netters weekend med samboeren; hadde varslet på forhånd om at det var fødselsdagen hennes morgenen etter ankomst.
Oppgradert (Etter litt om og men) til Junior Suite med panoramautsikt over kanalene og sentrum.
Full frokost i lounge eller restauranten inkludert, svært bra treningsfasciliteter med tilgang til gratis personlig trener for veiledning i tillegg til enkelte organiserte klasser på morgenen.
På min kjæres fødselsdag dukket det opp fra roomervice hilsen fra management med diger blomsterbukett, flaske Prosecco, jordbær, sjokolader og liten bursdagskake :D
Late checkout uten problemer, ok hotellrestaurant. Godt utvalg i loungen på kveldstid.
Frister til gjentakelse!

Last edited:
Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Hilton Doha. Oppgradert til Panoramic suite, velkomstbrev. :-)

Mottar med takk tips om fast track slik at moroa ikke stopper i mars.

The Roosevelt Hotel/Waldorf Astoria, New Orleans
HHonors (jukse)gull.
Bestilte laveste kategori på 2X points kampanje for to netter etter cruise i desember.
Ble oppgradert til King Suite med separat soverom, hjørnerom i 10. etg.
Gratis internett, to flasker vann og 2x voucher for drink til max USD 14 i en av hotellets barer/kafeer. Alt klart/forberedt ved innsjekk
Avreisedagen kom regning på døren i løpet av natten og vi var ferdig utsjekket dersom alt var OK. Fikk også kopi på epost.
Behagelig 5*-hotell med god plassering, men mye folk/leven i lobby/restauranter pga julearrangementer i helgen.

Hvor lang varighet har egentlig poengene på HHonor? Hadde over 90K fra overnattinger 2012 som nå plutselig er borte!

Er vel 12 måneder uten aktivitet, tror jeg. Har en poeng som utgår så må bør en sørge for en eller annen poengaktivitet.

Nok et topp opphold på Doubletree Amsterdam Centraal, oppgradert til Executive floor og lounge . Topp buffet frokost.:up:

Hvor lang varighet har egentlig poengene på HHonor? Hadde over 90K fra overnattinger 2012 som nå plutselig er borte!

Ikkje bra! For HHonors poeng gjelder følgende:

HHonors points do not expire as long as members remain active in the program. To keep an account active, members can stay at one of Hilton Worldwide’s hotels, or earn or redeem HHonors points within 12 months.

Siden det står earn or redeem holder det faktisk å booke en award natt og kansellere denne, bare dobbeltsjekk kanselleringsreglene at det er tillatt. Evt. kjøper du 1000 poeng for $12.50.

Sjekk linken nedenfor som tar for seg hvordan unngå å miste poeng i flere hotellprogram: http://millionmilesecrets.com/2013/0...ts-expiration/

Ikkje bra! For HHonors poeng gjelder følgende:

Siden det står earn or redeem holder det faktisk å booke en award natt og kansellere denne, bare dobbeltsjekk kanselleringsreglene at det er tillatt. Evt. kjøper du 1000 poeng for $12.50.

Sjekk linken nedenfor som tar for seg hvordan unngå å miste poeng i flere hotellprogram: http://millionmilesecrets.com/2013/0...ts-expiration/

Da er det løpet tydeligvis allerede kjørt

Da er det løpet tydeligvis allerede kjørt

Prøv å ring HHonors og hør om de har mulighet til å kreditere deg poengene som gikk tapt. To ganger tidligere har jeg mistet Starwood-poengene mine og fått account locked. Ringte dem og fikk åpnet opp kontoen, første gangen fikk jeg alle poenge tilbake og nå sist fikk jeg halvparten tilbake.

Hilton Istanbul
Liker dette rommet. Brennevinet er medbragt, utsikten mot Bosporos fra verandaen lokal.
Loungen pusses opp over helgen, men fikk testet den igår; god opplevelse.

Hampton by Hilton York
Ingen lounge elller større rom så oppgradering ikke aktuelt. Frokost og wlan er også inkludert i vanlige rom. Velkomstbrev, vannflaske og voucher for soft drink og snack.

Conrad Bangkok
Status gull
Bestilte billigste rom, ble oppgradert til executive floor og loungetilgang
Ellers ikke så fryktlig mange andre goder, men fikk vannflasker osv.

Hilton Kuala Lumpur
Bestilte i utangspunktet faktisk et executive room, men de sa ingenting om oppgradering fra det igjen. Får nå mine vannflasker (og frokost) gratis i det minste. Må ærlig talt innrømme at frokosten her er stusselige saker. Selv Thon Budget i Norge har bedre frokostutvalg, men det er vel det hoteller i Norge faktisk gjør veldig bra.

Uansett hvordan man vrir og vender på det så er hotellene relativt billige her i Asia, man får bra hotellrom for pengene.

Last edited:

Jeg har fått inn poeng for overnatting på Hilton sin hjemmeside
Når vil disse poengene dukke opp min eurobonus side?
Har registret double dip og eb nummer hhoners.

Back