Kan se ut som det for Gold lønner seg å bo på Hilton Times Square istedenfor Hilton New York mtp. recognition og frokost, i januar fikk vi full american breakfast, upgrade high floor, vannflasker og drinkvouchere.
Hilton New York (10.-12.november 2012)
Fint hotell, grei valuta for penga. Brukte 50K HHonors poeng på første natten og betalte andre natten med $'s.
Hotel Reward Stays
1. Hotel Reward Stays ("Reward Stays") are hotel stays at hotels within the Hilton Worldwide portfolio with the use of points combined with payment, where available, or a Reward Certificate. If at least one night of the Member's stay is consumed with the use of points, the entire stay is considered a Reward Stay.
12. Members will not earn points or miles for Reward Stays
Fikk du HH-poeng for andre natten? Ifølge T&C får man ikke poeng for den betalte natten siden hele oppholdet regnes som reward stay, se under.
Noen som vet noe om når poeng evt utløper? Er det etter et visst tidsrom eller må man ha et visst antall opphold innen et gitt tidsrom kanskje?
Må være bevegelse på konto hver 12 måned
Double Stay Credit: For eligible Any Weekend, Anywhere stays as outlined above, of at least 2 nights, and booked through Hilton Worldwide direct booking channels with valid HHonors membership number, HHonors members will receive a Double Stay Credit, which will count toward tier status only. No Bonus Points will be given.
Er det ikke bare poeng du ikke får ved third party bestillinger? Resten får man vel?
Mulig, men fra ett annet forum finner man følgende svar fra HH på samme spørsmål:
"Thank you for contacting Hilton HHonors.
We appreciate your time to write.
Regarding the reservation made through travel agents or third party websites, HHonors points & benefits are not eligible. Please be advised that points are eligible for bookings via Hilton websites, or through Hilton worldwide reservation centers."
Neida, så lenge du fikk status i inneværende opptjeningsår (2012), så gjelder denne påfølgende år (2013) og tilogmed 03/2014. Skal du ha status resten av 2014 med gyldighet til 03/2015, må du tjene opp denne i 2013.På mine HHonors-sider står følgende: "Based on points earned this year, your 2013 tier would be Blue."
Men på kortet mitt står det "exp 03/2014".
Hva betyr dette. Mister jeg status ved nyttår? :drunk: