Hilton Copenhagen Airport
Pris: Winter sale (30% rabatt)
Status: Gold
Rom booket: King Deluxe
Fikk: King Executive (jeg så oppgraderingen i App’en kl. 16 dagen før)
Perks: To vannflasker + ny flaske neste dag, frokost i restauranten
Kjenner upgrade policy på Hilton CPH og booket derfor deluxe rom som er kategorien over standard rom og ble oppgradert til executive floor. Ingen gave eller velkomstbrev på rommet denne gang, det fikk jeg sist noen år tidligere. Flott hotell og fine rom, executive loungen syns jeg er hyggelig og bra. Evening cocktails fra 18:00 – 20:30 (20:00 helg) med varmrett, litt annet å bite i og oster. Av alkohol er det vin, inkl. en Cremant d’Alsace, øl og spiritus. Hyggelig lounge ansvarlig som kom rundt til alle bordene og informerte om at hun snart ville rydde bort alkoholen hvis man ville forsyne seg mer. Frokosten spiste vi nede i restauranten der det er egen omelett kokk, utvalget har blitt noe mindre enn det var tidligere, men fortsatt god og rikholdig frokost. Egentlig skal vi spise frokosten i executive loungen, men ville ha litt mer utvalg og omelett. Ellers ble det bra med HH poeng for en helg i København med både triple poeng og 5000 poeng Visa offer for booking i App.
Hva mener du med upgrade policy på Hilton CPH?
Kun én romkategori opp.
OK. Takk. Blir kanskje endret nå, som en del av Choice ?
Fant nylig ut at Hilton SF har fått et "nytt" hotel, Parc 55 kloss ved starten av Powell ved Market ( cable car starten ). Og neste kloss til Union Square.
Tidligere Wyndham. Booket påsken 2018 for kun $ 170+ :up:
http://www3.hilton.com/en/hotels/ca...o-a-hilton-hotel-SFOSFHH/index.html?WT.srch=1
Har hørt at man må ha minimum et opphold pr år for å beholde poengene, men usikker om dette stemmer. Vanskelig å finne noe på sidene deres.
http://news.hiltonhonors.com/index.cfm/page/9001Hilton Honors Points do not expire as long as Members remain active in the program. To keep an account active, Members can stay at one of Hilton's hotels, or earn or redeem Hilton Honors Points within 12 months
God kveld folkens.
Jeg har tjent opp ca 190 000 HH poeng siden 2013. Siste opphold var november 2016.
Er det noen som vet når disse poengene utgår/forsvinner? Har hørt at man må ha minimum et opphold pr år for å beholde poengene, men usikker om dette stemmer. Vanskelig å finne noe på sidene deres.
Times Square Hilton, 42nd og 41 st St ( entrance fra begge gater ). 3 min fra Port Authority Bus Terminal og Newark Express.
Forrige helg billigste rom ca $ 160. Er HH Gold, oppgradert til Executive floor 40 etasje ( ut av 44 ). Fine store rom ( bygd 2000 )
Flott frokost.
Kan anbefales. Reboket i januar til omtrent samme pris...