Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Jeg har fått inn poeng for overnatting på Hilton sin hjemmeside
Når vil disse poengene dukke opp min eurobonus side?
Har registret double dip og eb nummer hhoners.

Plutselig...

Kan ta litt tid, og ved kampanjer (triple bonus etc) lønner det seg å verifisere at man får de poengene man skal ha. Sist måtte jeg sende mail til SAS for å få det riktig..

Plutselig...

Kan ta litt tid, og ved kampanjer (triple bonus etc) lønner det seg å verifisere at man får de poengene man skal ha. Sist måtte jeg sende mail til SAS for å få det riktig..

Ok :) jeg har en overnatting idag også på et annet Hilton hotell så da er det bare å vente, men takk for svar :)

Hilton Copenhagen Airport:
Bestilte billigste rom og fik double upgrade til 12. etage og Executive Lounge

Hilton Metropole London:
Billigste rum bestilt (3 stk) - alle 3 rum opgraderet til Executive floor med lounge afgang.

Meget tilfreds med Hilton i denne uge ;)

Hypern... Sjekker inn for annen gang på Doubletree KL fredag.. Hadde topp opphold for to år siden. Allerede fått mail om ønsker om inn-utsjekktider, romtype etc.

Også beskjed om å gå rett til Executive Lounge på 34 etasje for innsjekk...

Kommer med rapport om noen dager...

Nå holder tøysegull nr 2 på å løpe ut og jeg har jo selvfølgelig ikke fått rekvalifisert meg.

Det hadde passet fint med en slik ny tøysekampanje man kunne kaste seg over. Noen som vet om noe av denslags for tiden?

Hypern... Sjekker inn for annen gang på Doubletree KL fredag.. Hadde topp opphold for to år siden. Allerede fått mail om ønsker om inn-utsjekktider, romtype etc.

Også beskjed om å gå rett til Executive Lounge på 34 etasje for innsjekk...

Kommer med rapport om noen dager...

Er dessverre ikke Doubletree dette men Hilton ret ved Sentral. Innser i ettertid at jeg muligens burde valgt Doubletree. Heldigvis ligger jo Hilton nærmest på togstasjonen så flyplasstransporten er smooth

Hvorfor bo på Hilton i kl når man får mye bedre hoteller til samme eller lavere pris, og med bedre plassering?

Prisen til Doubletree er meget rimlig, i tillegg fantastisk buffet, god beligghenhet.

Uansett i KL er du et stykke fra viktige steder uansett hvor du bor og taxi er "gratis". Uansett har min sønn som privatsjåfør.:colgate:

I gamle dager dro jeg rundt med bil selv og var lokalkjent. Men ikke lenger nå...

Denne gangen betaler jeg med HH poeng, kun 10.000 pr natt... Bedre kan det ikke bli :up:

Er Hilton gold, men i kl så ligger alt jeg trenger innenfor gangavstand til klcc, og da faller Hilton gjennom så det griner. Mulig dette er veldig off-topic, men min påstand er at dersom man ikke er desp på hh points, så velg noe annet, selv shangri la får man til en rimelig penge.

He, He tror vi prater litt forbi hverandre. Jeg prater positivt om Doubletree i gangavstand fra KLCC og mye annet.

Aner selv ikke hvor dagens Hilton er, men husker godt den gamle som var beste i byen for ca. 30 år siden da jeg var ung nok til å gå på disko.:lol: Hotteste i byen , Tin Mine.

Nå Crowne Plaza som jeg bodde for noen år siden og døra til Tin Mine var stengt :old

Men selvfølgelig har de Shangri-la... Kjeden jeg liker best i Asia...

Kl Sentral ligger den på. Fordelen er vel at man kan traske bort til toget/Tbanen/monorail ellers er området lite interessant

Ok :) jeg har en overnatting idag også på et annet Hilton hotell så da er det bare å vente, men takk for svar :)
Fikk inn poenger for en av overnattingene men det var bare 191 poeng kan det stemme ?

Fikk inn poenger for en av overnattingene men det var bare 191 poeng kan det stemme ?

Vanskelig å si uten å se regningen, men hvis den var på ca. 191 USD (uten tax) så kan det stemme ;)

Regner med du snakket om EB poeng og ikke HHonors poeng.
Hilton endret reglene for opptjening nå i januar, før var SAS ett av selskapene man kunne få fixed miles pr overnatting, 500EB pr stay.

Nå får man kun ett poeng pr USD, noe som ikke er veldig gunstig.
Har endret på min profil slik at jeg får points + points hos HHonors i stedet. Dette mener jeg er mer value enn 191 poeng for 1300 kr brukt, får jo tross alt mer ved å betale med Amex.

Regner med du snakket om EB poeng og ikke HHonors poeng.
Hilton endret reglene for opptjening nå i januar, før var SAS ett av selskapene man kunne få fixed miles pr overnatting, 500EB pr stay.

Nå får man kun ett poeng pr USD, noe som ikke er veldig gunstig.
Har endret på min profil slik at jeg får points + points hos HHonors i stedet. Dette mener jeg er mer value enn 191 poeng for 1300 kr brukt, får jo tross alt mer ved å betale med Amex.
Ja det var EB poeng jeg snakket om, etterså jeg får så lite så skal jeg gjøre som du
sier framover å det er points+points, så jeg kan bruke poengene på hotell overnatting..

Fikk også erfare den nye poeng beregningen til EB her for noen uker siden. Med gode corp rates ble dette svært dårlig. Fikk ca 60 % lavere antall poeng enn tidligere.

Godt tips å se på profilen igjen for a se hva som er gunstig. Combo HH og EB er i alle fall ikke bra lenger.

Tilbake igjen etter tre flotte dager i Venezia, bodde på Hilton Molino Stucky Venice.

Booket 3 netter til svært rabattert pris, romtype King Deluxe rom som er hakket over vanlig king rom. Er HH Gold (jada, juksegull) og kvelden før ankomst så jeg at vi var oppgradert til King Executive Suite. :D Flott oppgradering forbi flere romkategorier fra booket romtype.

Hyggelig velkomst på hotellet, ble også opplyst om gratis internett og inngang til hotellets SPA. Spurte om vi kunne ta frokosten i restauranten, noe vi skulle få som et unntak. På rommet stod det to vannflasker, en flaske Bellini og sjokolade, fikk også ny vannflaske utenfor døren de to neste morgenene.

Var på happy hour i loungen kl. 17-19 alle dagene, loungen ligger bak noen glassvegger ved lobbybaren. Tilbudet var noen få varme og kalde canapeer av varierende kvalitet samt vin og øl. Fik sen utsjekk kl. 15 og ikke noe problem å få tilgang til loungen etter det.

Conrad Bangkok
Status: Diamond:
Booket: King Executive (Superrabattert og kun NOK 100.- dyrere enn standard rom)
Gitt: One Bedroom Terrace Executive Suite med alle rettigheter (Som seg hør og bør). Møtt ved ankomst og avreise av Ass. Manager on Duty, hyggelig.
Amenities: Ubegrenset med vann på forespørsel, fruktfat samt sjokolade/Petit Fours.
Forøvrig behagelig hotell, dog med corporate feel, bassengområdet en fredelig oase.

Hei,
Noen som kan anbefale i Hilton Hotel i London ?
Det gjelder siste nest siste helgen i mars vi er totalt 4 barn / 4 voksne + 2 pensjonister som skal feires fra torsdag -- søndag, gjerne sentralt
@

Back