Re: Puerto Rico Anyone ?
Nei da, ikke den Puerto Rico i Gran Canaria :drunk: Men den andre nær USA..
Noen erfaringer, hare bare lyst til å ta en RobertAas der 3-4 dager. Kjøpt guidebok allerede ( lese under parasollen i sommer ).
Kombinert med 3-4 dager i NYC. Skvise det inn på vel en uke...:spin
Hei! Eg var i Puerto Rico for ca. 1 år sida (bilder her
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151697089365154.861208.842115153&type=1&l=fa4976e8f6), og likte dette godt som destinasjon. Vatnet er noko kaldare (og røffare) enn på dei andre karibiske øyene, men framleis svært behagelig.
Av ting å sjå så er jo El Morro-fortet ein flott attraksjon. Derifrå kan det være kjekt å gå langs strandpromenaden sør for fortet inn til gamlebyen. Sentrum av gamlebyen er full av trange gater og spenstige fargevalg.
Me leigde oss bil, og det kan trygt anbefalast. Vegstandarden og skilting er god, så å kjøra er omtrent som å kjøra bil i USA. Sikkert fristandes å leiga seg cabriolet/åpen bil, men det er ikkje anbefalt pga. lommetjuvar o.l.
Med leigebilen så hadde me utflukt til regnskogen El Yunque (du kan og bestille turar her frå hotellet ditt, i buss), ei "gullstrand" som eg ikkje huksar navnet på og den gigantiske parabolantenna som du kan sjå i 007: Goldeneye-filmen. Det er også ei mineralgruve i nærleiken her.
Mange av øyene i Karibien besøkes av cruise-båter, og jeg ville unngått de øyene som har flest besøk. (Ta feks et random søk på cruise.com på tidspunktet du planlegger å reise.) Ikke noe kult med tusenvis av turister som surrer rundt de timene båten ligger til kai. St Thomas er den mest besøkte øya, og var kjedelig. St Maarten er også mye besøkt, men var likevel stor og interessant nok at man ikke følte den overbefolket. Matinique og St Lucia står høyt på listen av øyer jeg har lyst til å besøke.
Eg har litt andre inntrykk enn du har av desse øyene

Eg synes St. Thomas (bilder her
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151725585950154.864037.842115153&type=1&l=09a66f23d2) er ei av dei bedre øyene i Karibien, med svært gode snorklemogelegheiter og mange alternativer til aktivitetar. I tillegg til at sjølve øya er svært flott. Om du er interessert i litt meir ro så kan du ta ein utflukt til naboøya St. John og chilla på dei flotte strendene der. Ei av verdas flottaste strender, Magens Bay, befinn seg jo på St. Thomas.
Ei øy som eg ser andre snakkar positivt om, Tortola (bilder her
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151746338140154.866105.842115153&type=1&l=4e2239eeac), var i mine auger "waste of time".
Eit øy full av flotte motiver, og flotte rikmannshus, men av aktivitetar var utvalget noko begrensa.
St. Maarten (bilder her
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151698899500154.861346.842115153&type=1&l=4380119a92) er eg einig med dei fleste her inne at er ein svært kjekk destinasjon. Her har ein mange aktivitetsmogelegheiter, eller ein kan berre slenge seg ned i ein strandstol ved ankomst. Gode snorklemogelegheiter (ikkje så bra som på St. Thomas etter mi meining).
Høgdepunktet er/var jo utan tvil flyplassen, som nesten er ein attraksjon i seg sjølv.
Ellers vil eg gjerne nevne Bermuda (
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151821014670154.874775.842115153&type=1&l=ee0716d4ba) som ein overraskandes flott destinasjon. Hadde svært låge forventingar til denne øya, men den tok meg med storm.
Å leige scooter og kjøre rundt på feil side av vegen over heile øya var eit minne for livet.
På vegen er det mange fine høgdepunkter som f.eks. Horseshoe Bay (rosa(!!) strand), 2 underjordiske "krystallgruver" samt mange mange andre mini-strender o.l.
Klimaet er sjølvsagt noko kaldare og røffare her enn i Karibien, men likevel veldig bra.
Har booket CT-tur med SK907/908 i biz i juli. Vurderer forskjellige alternativer etter noen alt for varme dager i NYC, bl.a. New England kysten (CT og RI) eller en uke i Karibien, hovedmålet er noen avslappende dager på beachen.
Har sjekket Hilton og Marriott gruppens hoteller i San Juan, noen som har erfaringer med disse eller flere erfaringer fra San Juan eller Puerto Rico generelt?
Får hyggelig pris på Conrad San Juan, men lever visst ikke opp til Conrad standard og beachen så ikke noe særlig ut. Både Marriott og La Concha Renaissance like ved får mye bedre omtale. Med tanke på beach er det kanskje bedre å bo litt utenfor sentrum Isla Verde retning flyplassen. Både Courtyard Isla Verde og Hilton El San Juan Resort ligger på beachen som ser herlig ut. Får omtrent samme pris på alle ovennevnte hoteller.
Budde sjølv på Marriott San Juan Resort og det kan anbefalast. Invester dei ekstra kronene og få rom med balkong og havutsikt. Den beste delen av stranda ligg rett utanfor hotellet, så det er berre å ta med seg håndkle, finne seg ein stol og hive seg uti bølgene.
Sheraton Old San Juan ville eg ha styrt unna. Noko gammalt og slitt hotell. Det er bedre å bu på eit av strandhotellene, og ta taxi til/frå sentrum ved behov. Det er mange restaurantar i nærleiken av strandhotellområdet.