• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Tipp topp torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Rekker en kopp kaffe til før turen går til toppen av byen. Nok av arbeidsoppgaver i dag også…så blir det en sosial sammenkomst hos booking.com i ettermiddag. Tenker jeg lar bilen stå hjemme. Nyt i vei - veldig snart helg:-)

Morn fra Tønsberg. Endelig i vater igjen, som jo betyr at jeg også må jobbe igjen. Mistenker at synderen var en chevre fremfor norovirus, ikke at det gjør symptomene noe mer morsomt...

God morgen fra Athen. Ble en lang morsom dag i går med mage blanke dresser, god mat og mye latter. Da er det vel control C og control V i dag.

God Morgon från Göteborg!

Hemmakontor idag med möten från Indien till Costa Rica. Efter det blir det julfest med kollegor! Alla möten före lunch i morgon är avbokade :cool:

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Kongsberg

Her har det vært væromslag i natt. Når jeg la meg i går kveld var det -10 grader men i morges var det +1 grad. Ikke så mye på tapetet i dag. Det blir vel litt bridgespilling i løpet av formiddagen regner jeg med. Altibox har ikke tatt seg bryet med å svare vedrørende den ødelagte fjernkontrollen til fjernsynet, så det blir nok nødløsning med å koble PC'en til TV'en for å få sett dagens Brann kamp. Skal det bli poeng der nede må spillet heves flere hakk fra det de viste mot Molde.

God morgen fra Park Hotell i Sandefjord. Var ute en tur i det fuktige vinterværet før frokost. Nå er det klart for to dagers seminar. Ha en finfin torsdag😀

God morgen fra Linje 1 i retning dagplassen på Gaustad. Kunne virke som alle barneskolene på Romerike skulle ta R14 inn til Oslo i dag, så det ble tbane helt fra Jernbanetorget.

I går så vi "One fight after another" som var overraskende bra. Minnet litt om "Don't look up", som de som burde sett den sikkert ikke så. Uansett er det dagens filmanbefaling.

Kun trukket for mangel på både fotontorpedoer og laserkanoner.

Terningkast 3

Ha en best torsdag.

God formiddag fra Haugeby. Godt i gang med etterhvert tradisjonell rundtur i landet i disse tider, akkompagnert av mye god mat og musikk 🙂

G’morgen .. Thanksgiving i dag så vi får speide etter kalkuner under morgenturen .. Hvis ikke vi finner noen, får vi bruke den som ligger i kjølen ..
Fikk svigerbeistet hjem fra sykehuset i går, så da er det ‘normal’ hverdag igjen.

Svart fredag i morgen, men nå har det vært svarte dager i lengre tid, så det er snart ingen som bryr seg ….

God formiddag fra Chile. Trening unnagjort og straks et temas-møte for å se på noen spennende muligheter. Det blir rydding etter gårsdagens event i heimen og deretter sol og basseng. Ha en bra torsdag.

Pah - Etegildet del 1 er over, og det meste av familien har trukket seg tilbake for å lade opp til eplekaka. Selv ser jeg Brann-kampen på husets storskjerm og det hadde vel ikke vært ufortjent med et par baklengs ..

Pah - Etegildet del 1 er over, og det meste av familien har trukket seg tilbake for å lade opp til eplekaka. Selv ser jeg Brann-kampen på husets storskjerm og det hadde vel ikke vært ufortjent med et par baklengs ..
Ja da ble det 1-1. Sterk prestasjon av Brann. @AndersK, vi må få rapport etterhvert.

Back