Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Klar for å få med meg en politisk debatt på Høymagasinet i regi av Visit Oslo… Så blir det noen teams møter før det blir en treningsøkt i ettermiddag/kveld. Topp torsdag:-)

God morgen fra Thon hotel Oslo airport.
Her er en klar for frokost før andre dag med faglig påfyll fortsetter.
Ha en strålende torsdag :)

Morn fra de svenske skoger en plass. Sjappa er visst eid av Petter Solberg, så en viss mulighet for at dagen byr på noe motorisert aktivitet?

God morgen. Her starter dagen med litt rutinemessige blodprøver. Litt senere i dag blir det besøk hos. Tannlegen for å fikse to tenner. *o' skrekk og gru*. Kvelden blir forhåpentligvis hyggeligere siden Brann spiller i kveld og forhåpentligvis tar seg videre til gruppespillet i Conference League.

God morgen. Treningsøkten er allerede unnagjort på Fbu. Nå kontoreres det for harde livet. Er litt bakpå på endel saker…

Heldigvis hjemmekamp for et stk datter i kveld.

Mornings fra L1. På tide jobbe litt, før det blir fulle aupair plikter i kveld. Dog en dag hvor ingen barn må kjøres på verken trening eller kamp. Så ikke umulig jeg kan ligge litt på sofaen med en bok? Ha en fin dag

God morgen fra selveste Royal Garden i bartebyen. Hyggelig tapasmiddag på San Sebastian ertterfulgt av en liten barrunde på Bakklandet i går kveld. Frokost unnagjort og litt hotellkontor før man skal ut i felten. Hjemover i kveld med SK. Finfin torsdag ønskes[emoji3]

Hei fra bortekontoret.. Her er man godt i gang med etterslep og passe susete etter fine 2000 meter i bassenget. Var fantastisk godt å komme hjem i går, og andebryst med Faustino I var magisk.

Nyt dagen.

God morgen fra Dragsholm. Straks ferdig med morgenmat og så er det 3 siste presentasjoner i dag før jeg kan reise hjemover til Storsmurfen.

Med litt flaks får jeg testet ut nye diamantfordelen med bytte til tidligere fly hjem.

Ha en like best torsdag

God dag fra Bergen.

Gårsdagen kveld foran PC på awardfares og oppfølgingen på sas.no gav litt resultater. Så dagen i dag blir SK til OSL og LH videre til MUC BKK i biz.

Etter 3.5 års fravær fra byen jeg har reist regelmessig til siden 2004 (og hadde som base i 5 år) så blir det godt å komme tilbake og se hva som har skjedd siden sist.

God helg.

FQTV

God dag fra gjemmekontoret.

Det kontoreres, og gledes til fri om et par uker. Er bare spent på om turen jeg har booket blir noe av. Først raste ei bru, så plan A utgikk. Plan B var en annen strekning, der jeg leste i dag at de skal prioritere gods fremfor passasjerer, og antallet passasjeravganger reduseres. Håper de ikke "reduserer" mine avganger. De har allerede redusert en 76 til en 93, så... Og jeg var flyttet fra vindu til midtgang #Makan

Ha en god en :)

God ettermiddag fra Sola,

Travle dager i prosjektet samt byggearbeidene i Sola Sjø med det nye museums bygget. I tillegg har jeg som lokallags leder ansvar for valgkampen for partiet i Sola Kommune. I dag hadde vi partilederen på besøk.
Det går i hundre for tiden og ingen fritids problemer nei. Men det er kjekt.
I ettermiddag og kveld skal vi ha "Monster" dag i valgkampen på Rådhus plassen i Sola. Spennende dager.
Ha en fortsatt fin dag.

G’morgen fra de hvite SUV’ers rike. Ekstra mange i parken i dag pga et skolearrangement. Og alle soccermoms kjører jo hvit SUV. Alt fra Kia til Porsche.

Orkanen passerte oss på respektfull avstand og alt vi fikk var litt regn. Nå er vi blitt belønnet med noe lavere temperaturer, og det er strømregningen glad for.

Fikk ned min gamle FR24-antenne fra mønet forleden etter at den har stått inaktiv noen år etter et par lynnedslag. Forsterkeren var ‘fried’, men antenna var like fin. Satt den opp med midlertidig oppsett ved lagerskuret, og på gode tider kan jeg se over 1% av alle fly på radaren worldwide. Ganske travelt rundt her til tider.

Og da var jeg oppe i 35 på NYT-wordle’n. :)

Velvel .. vpn’en kaller.

Last edited:
God ettermiddag fra Sola,

Travle dager i prosjektet samt byggearbeidene i Sola Sjø med det nye museums bygget. I tillegg har jeg som lokallags leder ansvar for valgkampen for partiet i Sola Kommune. I dag hadde vi partilederen på besøk.
Det går i hundre for tiden og ingen fritids problemer nei. Men det er kjekt.
I ettermiddag og kveld skal vi ha "Monster" dag i valgkampen på Rådhus plassen i Sola. Spennende dager.
Ha en fortsatt fin dag.

Da får vi se om de kommer helt til innvalg av nr 26. Lykke til!

God torsdag fra Sandnes. Endelig etablert på mitt midlertidige krypinn (hjemmekontor) i 2 etasje etter vannlekkasjen i kjelleren tidligere i august. Godt å få satt opp Mac'en og koblet til en splitter ny monitor. Så nå skal det bli litt lettere å holde seg oppdatert og ikke minst få gjort unna litt etterlengtet gaming. Så nå passer det veldig fint med litt alenetid. Ha en fin kveld forumister.

Fikk ned min gamle FR24-antenne fra mønet forleden etter at den har stått inaktiv noen år etter et par lynnedslag. Forsterkeren var ‘fried’, men antenna var like fin. Satt den opp med midlertidig oppsett ved lagerskuret, og på gode tider kan jeg se over 1% av alle fly på radaren worldwide. Ganske travelt rundt her til tider.

Ganske busy her nå .. :)

Attachments

• Skjermbilde 2023-08-31 172256.jpg
    Skjermbilde 2023-08-31 172256.jpg
    157.5 KB · Views: 87
Back