• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tipp topp torsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Middag og kino i sentrum i ettermiddag - første gang på kino siden februar. Ha en bra torsdag du også.

God morgen fra Lillestrøm! :) Siste dag før ferien er deilig! 17 dager fri og flyturer innenlands står på planen, blant annet Røros. :) Ha en fin dag!

God morgen fra hybelen i Bergen. Her har en akkurat slått beina i dørken og spylt skroget. Frokosten får en ta på jobben. På eftan blir det SK hjem til Stavanger. Blir jaggu godt med en meget oval helg.
Ha en glitrende flott torsdag :)

Morn fra stranda rett øst for ATH. I dag venter det uunngåelige, langbukse og hjemreise. Blir deilig å komme hjem, men jeg er som vanlig ikke klar for å dra hjem. Heldigvis er været hjemme litt hyggelig i dag og i morgen

God morgen sola skinner og 12 grader denne morgen i Groruddalen - frokosten gikk ned og Evergood i koppen og i kroppen.

Snart på tide å besøke sanddynene på OSL for å fange noe nytt av det som kommer og går eller er det for tidlig ang trafikken.

Hei fra Forus. Godt i gang med ukas siste arbeidsøkt. Ser frem til fri-fredag i morgen og håper på å sove litt lenger. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Oslo.

Middag på Ling Ling var så som så. Oppskrytt og dyrt.
Nå som det er gjort er det bare å vende nesen hjemover igjen.

SK til BGO i løpet av dagen. Satser på bedre vær vest på for her i «høllet» Oslo har det regnet som bare det.

God helg

FQTV

Last edited:
God torsdag fra jobben.

Om jeg lar jobben påvirke andre deler av livet mitt?

En del av jobben min går ut på å vite at det er plass til 33 Europaller på en semitrailer. I går var det 32 millioner i Viking Lotto-potten. Da tenkte jeg at: "Da blir det akkurat plass...". (32 mill. 33 paller. Get it?)

Vant uansett ikke.

1,5 dager til helg.

Ha en god en :)

God morgen fra RB Scandinavia i kongens by. Corona-frokosten var ikke den smidigste jeg har opplevd. Hvorfor greier man ikke å steke to egg og noen baconskiver når man har både ingrediensene, komfyr og stekepanne? Men fikk både oppgradering av rom og senere utsjekk, så skal ikke klage. Bor jo noen stenkast fra Christiania, så da er det vel på sin plass å besøke det gamle hippireiret... Deretter blir det nok en tur inn i byen for noen smørrebrød med tilbehør. Ha en strålende torsdag[emoji3]

God formiddag fra hjemmekontoret. Begynte etter ferien med et besøk på kontor-kontoret i går, men det var like stille der som på hjemmekontoret.

Sommerferie kombinert med korona gir ikke de helt store arbeidsmengdene i dag, men jeg har da fått lest meg opp på trafikkregler for jernbanen.

God torsdag fra Grimstad. Deilig å være litt turist i egen by i finværet. Nyter nå en lunsj på brygga etter å ha levert den firbente på sommer-spa, og følger med på båttoget som aldri tar slutt på let etter ledige plasser på gjestebrygga. Så får man prøvekjøre litt elbil før pelsdotten plukkes opp litt senere for en liten hagefest.

Ha en fin en!

God formiddag

Tilløp til panikk på kontoret da kaffetrakteren tok kvelden, så 10:05 sto det en delegasjon på Elkjøp og sjekket dagens tilbud. 10:30 var første kopp servert og roen senket seg over kontoret, tror ikke noen ble skadet underveis, dog noen løp litt rundt i panikk.

Nå et forsøk på å få kontakt med en Japaner i London, som sitter på hjemmekontor i Japan... tror jeg... litt usikker hvor han faktisk sitter. Blir spennende.

Og slik går nu dagan

S

Mornings. Tilbake på land her på Borøya etter en liten seiltur før lunsj. Får vel sjekke ut lunsjmenyen her på Hagefjord brygge. Kveldens crispy duck ligger klar på hytta. Ha en fin dag

ddc3d5f009b795dc9bd43c3f32a525fc.jpg

Hei fra Øst-Finnmark nærmere bestemt Tana Bru, og ja, stedet har faktisk ‘bro’ i navnet! Minner meg litt om Atlanta, da det egentlig er et veikryss bare mindre skala.

Har holdt oss unna alt som heter 10-13c og regn i Vest-Finnmark/Troms/Lofoten/osv. de siste dagene med behagelig 20c pga. østlige/Sibir vinder (som holdt regnet/lave temp unna).

Beveger oss sakte men sikkert retning Bergen, eta om 4 uker [emoji23] Nå ventes en avstikker til Mehamn med overnatting på Europa/Norges nordligste fyr samt vannscooter kjøring i storhavet - meldes om skyfri himmel og 20c, neppe vanlig her i artisk [emoji28] Norge/Finnmark er svæææææært/laaaaaangt [emoji2956]

God ettermiddag fra Sy(n)den.

Lang dag med dassing ved bassenget er godt i gang og kvelden er booket i herlige Benahavis hvor en restaurant som for fjerde året er anbefalt av Michelin Guiden venter på oss med en helgrillet pattegris.. mmm

Ser ut som det blir 29 grader og sol i morgen også.

Slår deg med en 4-5 ...

G'morgen. Straks igang med chatbotdressur og annen moro igjen. SAS har hatt en omgang med kanselleringer og endringer igjen, så da blir det sikkert litt TTP ig FXI også ... pluss det andre man systler med på en normal arbeidsdag - hvis slikt finnes nåtildags, da ..

Håper på litt regn så jeg slipper å vanne tomatplantene igjen ....

God ettermiddag fra Sy(n)den.

Lang dag med dassing ved bassenget er godt i gang og kvelden er booket i herlige Benahavis hvor en restaurant som for fjerde året er anbefalt av Michelin Guiden venter på oss med en helgrillet pattegris.. mmm

Man tenker jo ofte at det beste måltidet man har hatt er allerede opplevd, men så smeller denne pattegrisen inn.. så godt at du blir forfjamset og nesten litt flau over hva man har server gjester hjemme de siste årene..

Attachments

• 12810FEC-EA1A-4A76-9853-7D82EF2607C4.jpg
    12810FEC-EA1A-4A76-9853-7D82EF2607C4.jpg
    103.4 KB · Views: 98
Back