Tipp topp torsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Nespresso i k(r)oppen. Snart ut døren for å ta min første tur med Vy før det blir en 737 til Trondheim og så i en leiebil til Røros - sammen med en tidligere kunde og samarbeidspartner - fortsatt venn. Ha en bra torsdag der du er.

Morn fra havet.

En time til så er siste vakten gjort for denne gang.
Så er det frokost og pakking før BHL444 henter oss.
Går alt som planlagt så rekker vi en tidlig SK som tar oss til verdens navle (les: Bergen)

God fritur til meg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Snillfjord. :)

Greit vær denne morgenen, dog litt skyer og med et lite vinddrag i lufta.

Så var påskeferien over her også og nå venter noen timer på jobb, derimot har man fri resten av uken, så en mer soft start kunne man ikke bedt om. Om alt går som tenkt blir det også noen ekstra fridager på mai, men det får man lande med sjefen først.

Påsken ellers har vært dønn stille og rolig, uten kvikklunsj, appelsiner og ski. Her har man bare vært hjemme og nytt det gode været og tatt dagene som de kom, altså en perfekt påske. Ellers har man også brukt litt tid på ren tankevirksomhet de siste ukene, så får man se hvor det bærer hen etter hvert.

En fortreffelig en ønskes. :)

God morgen fra domestic lounge OSL. Nydelig dag og ny rekord fra dør til Jasmines kaffe.

Jeg observerer at alle de gærne bygdegutta som fikk artige spraglende skjerf av kona i fjor har fått sånne artige spraglende lommetørkler til lommen sin i år :D

God morgen fra Grønland. Hjemme igjen og klar for et par dagers kontorering. Var også i innlandsloungen på OSL på tirsdag. Og la også merke til innslaget av spraglende lommetørklær. Hadde et par eksemplarer ved siden av meg, og dialekten tydet på at de stammet fra et sted i betydelig avstand fra Oslo 3. Har de sånne fancy greier på Dressmann mon tro? Ha en fancy torsdag[emoji3]

God morgen fra Grønland. Hjemme igjen og klar for et par dagers kontorering. Var også i innlandsloungen på OSL på tirsdag. Og la også merke til innslaget av spraglende lommetørklær. Hadde et par eksemplarer ved siden av meg, og dialekten tydet på at de stammet fra et sted i betydelig avstand fra Oslo 3. Har de sånne fancy greier på Dressmann mon tro? Ha en fancy torsdag[emoji3]

Jeg lurer på om det er fra gjenglemt-kassen på Odeon fra tidlig 2000 tallet.. mote kan ofte ta litt tid. J.Thomas

Last edited:
Mornings fra Hvalstad stasjon, hvor det straks dukker opp et tog for å ta meg på jobb. En ganske så møtefri dag, så da blir det å pusle litt i excel og power point. Ha en fin dag

Mornings fra Tunhovd!
Lat start på en grå dag. Satser på litt nødvendig indretjeneste før lunch og deretter ren peiskos frem til avreise.
Snasen torsdag ønskes:)
4367a3194ea4e121e806514e8e79949c.jpg

God morgen fra Trondheim!
Sitter og lurer på når det er best å dra til Nashville en ukes tid, for arbeid. Men da må jeg først ha gjort en del arbeid før det nytter å dra. Så jeg får bare sette i gang...

Ha en flott dag :)

God morgen fra et sted nær kontoret

Hadde tidenes "dra-til-tryne" bak meg på toget i dag. Han hadde vært i Syden med dama og begynte med å le høylytt av en dame som hadde sovnet fra billettkontrollen. Så sang han Amazing Grace for alle "innvandrerne" på toget, som han sa. Før han måtte lese høyt alt som stod langs skinnegangen.

Fine ting.

Nå... atter mer kontorering. Ha en fin dag.

Hadde tidenes "dra-til-tryne" bak meg på toget i dag. Han hadde vært i Syden med dama og begynte med å le høylytt av en dame som hadde sovnet fra billettkontrollen. Så sang han Amazing Grace for alle "innvandrerne" på toget, som han sa. Før han måtte lese høyt alt som stod langs skinnegangen.

Ahhh... Sånne som gjerne jakter ulv. Håper de er vaksinenektere ;)

Hallaisen fra Nasjonalparken. Gjør meg klar for en dag på en flytebrygge, for å telle fisk :p Sola skinner og det er en friskhet i luften etter nattens harde tordenvær som skylte over store deler av vesteuropa :D

Havanais one ;)

God morgen fra domestic lounge OSL. Nydelig dag og ny rekord fra dør til Jasmines kaffe.

Jeg observerer at alle de gærne bygdegutta som fikk artige spraglende skjerf av kona i fjor har fått sånne artige spraglende lommetørkler til lommen sin i år :D

Den dama er et funn for loungen. Makan til rett person på rett sted. Alltid et smil og ønske om en fin dag.

G’moorgen! Første kaffekopp er overstått og nå blir det havregraut og joggurt før huset preppes for bøtteballettens inntog.

Ser ut til å bli nok en solfylt 28-graders dag.

Trump’ern kom og gikk i går. Var på bakken i under to timer og sørget naturlig nok for det vanlige trafikkaoset i lunchrushet downtown. Fruen holder til på hotellet rett over gaten og kunne melde om mye stressa unge menn i mørke dresser som prøvde å se avslappa ut ...

God morgen fra 06:20 fergen på vei inn til den lille bokhandelen, med flyselskap og tappekran! Her er det en sjelden forsinkelse - ikke siggnallfeil som hos Vy - men 4 Orcas (hval) leker foran fergen som fører til obligatorisk kutt av all motor kraft, et nydelig skue i sol oppgangen, kan neppe ha en bedre start på dagen!

God kveld fra BGO. Den der flyplassen som er helt der i en liga for seg selv. Sikkerhetskontrollen fant ut at det ikke var hensiktsmessig å sende eiendelene til de som gikk igjennom BINGERN i samme rekkefølge eller samlet om du er av den typen som meg, som sender pc i egen eske osv. Resultatet er jo da at slutten på fastrack blir ett sabla kaos med dresskledde viktigperer og jeg må stue oss sammen i en klynge.
Der lukter det en dag på kontoret gitt... Jeg skal sende inn en åpen søknad til avinor slik at de kan ansette meg som konsulent noen uker. Men stilig flyplass med rulletrapper som kun går en vei på bruene :)

Ps. Loungen er smekk hakke full om noen skulle lure

Last edited:
God morgen fra 06:20 fergen på vei inn til den lille bokhandelen, med flyselskap og tappekran! Her er det en sjelden forsinkelse - ikke siggnallfeil som hos Vy - men 4 Orcas (hval) leker foran fergen som fører til obligatorisk kutt av all motor kraft, et nydelig skue i sol oppgangen, kan neppe ha en bedre start på dagen!

5b3af4c456b34.png

<3

Absolutt enig Polaris, vi har stort sett navn på de «lokale» Orca’s og følger nøye med dem.

Back