God morgen fra Grønland. Hjemme igjen og klar for et par dagers kontorering. Var også i innlandsloungen på OSL på tirsdag. Og la også merke til innslaget av spraglende lommetørklær. Hadde et par eksemplarer ved siden av meg, og dialekten tydet på at de stammet fra et sted i betydelig avstand fra Oslo 3. Har de sånne fancy greier på Dressmann mon tro? Ha en fancy torsdag[emoji3]
Hadde tidenes "dra-til-tryne" bak meg på toget i dag. Han hadde vært i Syden med dama og begynte med å le høylytt av en dame som hadde sovnet fra billettkontrollen. Så sang han Amazing Grace for alle "innvandrerne" på toget, som han sa. Før han måtte lese høyt alt som stod langs skinnegangen.
God morgen fra domestic lounge OSL. Nydelig dag og ny rekord fra dør til Jasmines kaffe.
Jeg observerer at alle de gærne bygdegutta som fikk artige spraglende skjerf av kona i fjor har fått sånne artige spraglende lommetørkler til lommen sin i år![]()
God morgen fra 06:20 fergen på vei inn til den lille bokhandelen, med flyselskap og tappekran! Her er det en sjelden forsinkelse - ikke siggnallfeil som hos Vy - men 4 Orcas (hval) leker foran fergen som fører til obligatorisk kutt av all motor kraft, et nydelig skue i sol oppgangen, kan neppe ha en bedre start på dagen!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.